genialny krem matujący

1. Data: 2003-12-29 19:29:32

Temat: Re: genialny krem matujący
Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

/ciach/
kupiłam krem z serii
> matującej na dzień.../ciach/ naprawdę warto wypróbować ten.. kosztuje
tylko 13 złotych ( w
> Tesco)

A w Rossmannie dzisiaj widziałam nawet za niecałe 12 :) /bez groszy/.
Pozdrawiam - Magnolia.

1. Data: 2003-12-29 21:19:12

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpocz
ta.onet.pl> wrote
in message news:bsq4uc$40v$1@atlantis.news.tpi.pl...

> To ja polece jeszcze z tej serii maseczke. Mam cere mieszana, ale przez
> srodek swieci sie okropnie, a po nalozeniu tej maseczki rano, nosek
> musialam przypudrowac dopiero okolo 16-tej!!!

jest swietna maseczka do cery tlustej 'Clarifying Mask' Lancaster'a, taka
zielona i naprawde polecam

Marlene

1. Data: 2003-12-29 21:40:08

Od: "Karola" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "inka"
<inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpocz
ta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bsq4uc$40v$1@atlantis.news.tpi.pl...

> To ja polece jeszcze z tej serii maseczke

ooo..to ja maseczki nie widziałam jeszcze:) ale sobie sprawię :)
a skoro przy maseczkach jesteśmy to ostatnio strasznie mnie te wiatry na
buźce wysuszyły i użyłam tej dotleniającej i efekt jest naprawdę super!!
nie no, naprawdę Sorayo, jestem pod wrażeniem!

pozdrowienia dla was
Karolina

----------
"true love can't be found where it truly does not exist
nor can it be hidden where it truly does..."

1. Data: 2003-12-30 08:07:23

Temat: Re: genialny krem matujacy
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miśka napisał/a w news:bsnmuf$a5l$1@inews.gazeta.pl:

> Rozumiem, że mówisz o tym kremie na dzień? I aż taka beznadzieja?
> Ja miałam z tej serii krem na noc i był bardzo przyjemny...

Też się rozczarowałam, bo tonik i żel Oligowital są świetne. Może tylko
ten krem im nie wyszedł? Chociaż ma jedną zaletę - nie wałkuje się pod
podkładem.

mips

--
"W warunkach rzeczywistości przedwrześniowej, na tle ogólnego regresu
tak ekonomicznego, jak i społeczno-politycznego, i to zarówno w

1. Data: 2003-12-30 08:07:26

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karola napisał/a w news:bsnmi8$11l$1@nemesis.news.tpi.pl:

> ostatnio też zastanawiałam się nad
> żelem do mycia :)

Jak żel do mycia twarzy to tylko pianka z Sorai;))
Już o niej pisałam, ale jest tak fajniutka, że się powtórzę i nachalnie
zareklamuję raz jeszcze;))

mips

1. Data: 2003-12-30 08:07:43

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał/a w news:bsnorv$ggd$1@inews.gazeta.pl:

> Właśnie, tak a'propos czy nie jest to może cytat z którejś księgi
> Eksperta?:)) Bo tak fajnie napisane:))

Cytat z filmu z lat 70. w tle którego leciał dziennik telewizyjny.
Jedno zdanie - nie mam jak ukrócić.

mips

1. Data: 2003-12-30 08:52:55

Od: "Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@p...pl> napisał(a):

> Też się rozczarowałam, bo tonik i żel Oligowital są świetne. Może tylko
> ten krem im nie wyszedł? Chociaż ma jedną zaletę - nie wałkuje się pod
> podkładem.

Dobre i tyle..chociaż jeśli zatyka pory to niestety odpada w przedbiegach
jak dla mnie. Ten na noc był niesamowicie lekki, dobrze nawilżał i na pewno
nie zatykał. No i tonik faktycznie wyszedł im rewelacyjnie, super jest.

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2003-12-30 08:53:24

Od: "ZygZag" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mips" <m...@p...pl> napisał

> Cytat z filmu z lat 70. w tle którego leciał dziennik telewizyjny.
> Jedno zdanie - nie mam jak ukrócić.

-> no to nie używaj jako sygnaturki. proste. bo naprawdę jest za dłuuugasna.

pzdr.

--
ZygZag

atautografpl

1. Data: 2003-12-30 11:53:25

Od: "ZygZag" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mips" <m...@p...pl> napisał

> [...]
> Jedno zdanie - nie mam jak ukrócić.

-> no to nie używaj jako sygnaturki. proste. bo naprawdę jest za dłuuugasna.

solarium a basen
Astor - Calligraphy - nie polecam
MF More Lashes - chwale
A co Wy na to?