geny, geny

1. Data: 2000-09-28 22:59:39

Temat: geny, geny
Od: "bary" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie dają mi spokoju ;)

Układ nerwowy wydaje się tylko w zarysach ukształtowany czynnikami
genetycznymi.
Jeśli już ktoś używa słowa podświadomość to wiadomo, że dotyczy to mózgu
ukształtowanego genetycznie.
Nie wiem, sterowanie rozwojem układu nerwowego jest na pewno niezwykle
skomplikowanym procesem. Trudno uwierzyć, że z jakichś tam białek, i innych
tam ekspresji genów homeotycznych i ich białek protranslacyjnych itp wykluwa
się coś tak złożonego. A jaki jest wpływ na rozwój aktywnych struktur? Coś
tam było no nie? mechanizmy plastyczności rozwojowej, okresy krytyczne...

No ale, też szczególnie interesująca jest regulacja ekspresji genów na
poziomie transkrypcji i jak to jest związane z kaskadą transdukcji sygnałów.
W fazie myślenia układ jest zmienny... Sieć genetycznie ukształtowana może
za pomocą sprzężeń zwrotnych sama się kształtować.
A gdzie tu osobowość? Jak myślicie ;)

j...

1. Data: 2000-09-28 23:36:37

Temat: Re: geny, geny
Od: "Konrad Milczar" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

bary wrote in news::swen ni etorw yrab

Wszystko cacy, ale nie uwzględniłeś faktu, że dyfuzja zachodząca
w pierwotnych stanach transdukcyjnych proinklamuje się wstecznie
z infrastrukturalnymi procesami odbywajacymi się na poziomie
tożsamym do poziomu transkrypcji. Docelowo wygląda to tak,
że wszelkie procesy [sygnały] będące w silnej opozycji do transdukcji
rezonansowej nie ekspandują na transferazy i inne klasy enzymów
ponieważ obejmują one procesy związane z katalizacją wymiany grup
chemicznych między tymi związkami.

k...

1. Data: 2000-09-29 10:25:26

Od: pk <p...@g...pl.xxx> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Milczar wrote:

> [...]
> rezonansowej nie ekspandują na transferazy i inne klasy enzymów
> ponieważ obejmują one procesy związane z katalizacją wymiany grup

Bardzo inspirujace ;-)))) Ale nieco wulgarne - niedawno mowa bylo zeby
nie wulgaryzowac ;-)
uszanowanie
pk

1. Data: 2000-09-29 10:36:31

Od: "bary" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Konrad Milczar <a...@p...wp.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:8r0l4f$3sd$...@n...tpi.pl...
> bary wrote in news::swen ni etorw yrab
>
> Wszystko cacy, ale nie uwzględniłeś faktu, że dyfuzja zachodząca

Nie uwzględniłem do czego?
Do plastyczności? I kształtowania się osobowości?

> k...

j...

Co w nas jest nasze a co wtorne ?
Alkohol a dzieci