głębokość sadzenia

1. Data: 2010-04-24 14:41:27

Temat: głębokość sadzenia
Od: "grafik" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dllaczego lilie sadzimy na głębokość 2x cebula?
co będzie jak posadzimy mniej głęboko?
nie bedą kwitły? przewrócą się

2. Data: 2010-04-24 15:22:38

Temat: Re: głębokość sadzenia
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grafik" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Dllaczego lilie sadzimy na głębokość 2x cebula?

Hejka. Dlatego, że to jest optymalna głębokość sadzenia.

> co będzie jak posadzimy mniej głęboko? nie bedą kwitły? przewrócą się
To zależy o ile płycej. :-)
Pozdrawiam dogłębnie Ja...cki

3. Data: 2010-04-25 09:56:00

Od: "grafik" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "grafik" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Dlatego, że to jest optymalna głębokość sadzenia.

> To zależy o ile płycej. :-)
> Pozdrawiam dogłębnie Ja...cki
chciałam spróbowac uprawy w doniczkach. jak wiadomo pojemność doniczki jest
ograniczona. Jak umieszczę cebule na samym dnie, to miejsca dla korzeni
wyrastajacych z cebuli będzie mało. więc zastanawiam się co bedzie lepsze
posadzić nieco wyżej i mieć wiecej mniejsca na korzenie? czy odwrotnie

4. Data: 2010-04-25 11:35:46

Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grafik" miejski fylozof:

> [...]
> korzeni wyrastajacych z cebuli będzie mało. więc zastanawiam się co bedzie
> lepsze posadzić nieco wyżej i mieć wiecej mniejsca na korzenie? czy

Ty sie lepiej nie zastanawiaj, tylko idź do ogrodniczego po większą doniczkę
(:-o)

zdroofka Johnny

korować obrzeza ?
Szczypior, ale dziwny :)