globalne ocieplenie ... odwolane, hehehe

1. Data: 2009-03-24 10:37:21

Temat: globalne ocieplenie ... odwolane, hehehe
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Wczesniej pisalem o wbudzanej przez media histerii tzw. globalnego
ocieplenia.
Niedawno (4 tygodnie temu) widzialem Merkel ktora ku mojemu zaskoczeniu
mowila cos w stylu
"nie pozwole niemieckiej gospodarce tracic na walce z globalnym ociepleniem"

o! pomyslalem sobie - niechybnie za pare miesiecy Media oglosza ze
globalnego ocieplenia nie ma.
Skoro przestalo byc potrzebne.
Zaraz potem pojawia sie Naukowcy i innej masci Wyksztalcone Osoby,
ktorzy zaczna roznym tubylcom i innym wyksztalcencom tlumaczyc,
ze globalnego ocieplenia nie ma.
Beda oczywiscie przedstawiac na ten temat Dowody Naukowe.

No i prosze, wlasnie sie zaczyna:
http://nczas.com/wiadomosci/ekoterroryzm/onetpl-glob
alne-ocieplenie-zahamowane/

P.S.
Polecam wiec juz teraz zmienic zdanie na temat globalnego ocieplenia,
jesli ktos chce byc ciagle "trendy".

Pozdr,
Duch

2. Data: 2009-03-24 10:49:22

Temat: Re: globalne ocieplenie ... odwolane, hehehe
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Mar 2009 11:37:21 +0100, Duch napisał(a):

> (...)
> P.S.
> Polecam wiec juz teraz zmienic zdanie na temat globalnego ocieplenia,
> jesli ktos chce byc ciagle "trendy".

To sobie przeczytaj "mój" niedawny wątek w pl.rec.ogrody -
http://groups.google.pl/group/pl.rec.ogrody/browse_t
hread/thread/c4c8fb625f4fa56b/119068e32ec0342f?lnk=g
st&q=#119068e32ec0342f

3. Data: 2009-03-24 11:45:29

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

> To sobie przeczytaj "mój" niedawny wątek w pl.rec.ogrody -
> http://groups.google.pl/group/pl.rec.ogrody/browse_t
hread/thread/c4c8fb625f4fa56b/119068e32ec0342f?lnk=g
st&q=#119068e32ec0342f

Przeczytałem. Nie śmieszy mnie to. Ale mój koń się uśmiał.

michał

4. Data: 2009-03-24 21:24:19

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Duch" <n...@n...com> napisal w wiadomosci

> Polecam wiec juz teraz zmienic zdanie na temat globalnego ocieplenia,
> jesli ktos chce byc ciagle "trendy".

Raczej powrócic do normalnosci i bajkopisarzy w stylu Gore'a wreszcie wlozyc
miedzy bajki...

Pzdr
Pawel

5. Data: 2009-03-25 22:19:57

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "bazyli4" <b...@o...pl> napisal w wiadomosci

> Uzytkownik "Duch" <n...@n...com> napisal w wiadomosci

> Raczej powrócic do normalnosci i bajkopisarzy w stylu Gore'a wreszcie
> wlozyc miedzy bajki...

Tego jestem w stanie zrozumec . Robil pijar dla swojego biznesu.
zx

Słodki obrazek
I znowu o XL,ten artykuł jest lepszy.
pierwsi w czystej, pierwsi w zakrapianej
Cicha eksterminacja Polaków
kłiiz