głodówki

1. Data: 2004-12-14 21:02:37

Temat: głodówki
Od: "Maciej" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zeczywiscie głodowki trwajace okolo 10dni sa korzystne dla naszego
zdrowia?Jakie są przeciwskazania?

Pozdr. maciek

2. Data: 2004-12-14 22:50:13

Temat: Re: głodówki
Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

z teog co wiem, od czasu do czasu(radziej niz raz na tydzien:) ) zdrowo
sie przeglodzic, tak z dzien, gora dwa.. ale 10?? moze to tak jak z
jedzeniem piasku... ?

pozdr
doslaw

3. Data: 2004-12-15 00:07:42

Od: Maciej Bliziński <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

doslaw wrote:
> z teog co wiem, od czasu do czasu(radziej niz raz na tydzien:) )
> zdrowo sie przeglodzic, tak z dzien, gora dwa.. ale 10?? moze to tak
> jak z jedzeniem piasku... ?

Ja wytrzymałem 6 dni na samej wodzie, walczyłem z alergią pokarmową i
atopowym zapaleniem skóry. Miałem bardzo dużą poprawę po tych 6 dniach,
dużo zmian się cofnęło i pogoiły mi się różne miejsca które od dawna nie
chciały się zagoić. Potem zmiany wróciły, ale już nie tak bardzo nasilone.

4. Data: 2004-12-15 07:37:34

Od: "Krzysztof" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja natomiast robilem wraz z zona glodowke warzywno owocowa(bo na narmalna
mam chyba za slaba wole )przez tydzien.Czulismy sie swietnie,bylem zdziwiony
przyrostem sil witalnych nawet wieczorami ,kiedy wczesniej bylem
zmeczony.Natomiast zona narzekajaca na rozne bole(zoladka) zauwazyla ze
wszystko ustapilo.Takze czula sie wysmienicie.
Krotko mowiac samw zalety.

5. Data: 2004-12-15 07:46:58

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

> Czy zeczywiscie głodowki trwajace okolo 10dni sa korzystne dla naszego
> zdrowia?Jakie są przeciwskazania?

Nie należy od razu robić 10 dni, bo organizm nie jest do tego
przyzwyczajony. Trzeba wcześniej się przygotować robiąc głodówki 36
godzinne. No i nie ma określonego czasu trwania i czy jest to uzależnione od
indywidualnych właściwości organizmu. Dla jednego 10 dni będzie
wystarczające, a drugemu i 40 nie wystarczy. Należy pamiętać także, że nie
należy robić głodówki bez zapoznania się z teorią na ten temat lub bez
opieki specjalisty, który się na tym zna. Trzeba wiedzieć jakie zachowania
organizmu są normalne aby nie panikować.
Polecam np. G.P.Małachow "Lecznicza głodówka", gdzie wszelkie niuanse są
wyjaśnione.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

6. Data: 2004-12-15 11:51:01

Od: "gosc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja robilem takie krotkie 3 dniowe, tylko jedzenie ryzu i nieduzo (pol
torebki dziennie) plus picie do woli - i tez sie niezle po tym czulem, ale
mnie okropnie trudno wytrzymac

robilem tylko w okresie letnim, ponoc lepszy na takie zabawy

7. Data: 2004-12-15 14:33:21

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Dec 2004 12:51:01 +0100, gosc wrote:

> ja robilem takie krotkie 3 dniowe, tylko jedzenie ryzu i nieduzo (pol
> torebki dziennie) plus picie do woli - i tez sie niezle po tym czulem, ale
> mnie okropnie trudno wytrzymac

:) Pikne.
Od kiedy to jedzenie ryżu czy warzyw vel owoców (w postaci soku czy
jakiejkolwiek innej) nazywa się głodówką?:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

8. Data: 2004-12-15 17:20:10

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1...@a...coca.cola,
Marek Bieniek <a...@s...re.invalid>:

> :) Pikne.
> Od kiedy to jedzenie ryżu czy warzyw vel owoców (w postaci soku czy
> jakiejkolwiek innej) nazywa się głodówką?:)

Moze nie tyle od kiedy, ale u kogo: u takich osob mianowicie, ktorych
kategoria "jedzenie" jest stosownie wąska ;)

--
Robert

9. Data: 2004-12-15 22:30:03

Od: "gosc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze nie tyle od kiedy, ale u kogo: u takich osob mianowicie, ktorych
> kategoria "jedzenie" jest stosownie wąska ;)

wiesz nie kazdy chce sie katowac calkowita glodowka, mnie wystarczala taka
ryzowa dieta i znaczne zmienijszenie ilosci pokarmu, by poczuc sie lepiej

swoja droga calkowita glodowka moze byc niebezpieczna u niektorych osob,
np.z choroba wrzodowa zoladka

Co to może być??
Re: Uwaga na Afrin!
picie wódki/drinka z jednego kieliszka/szklanki
rozpoczecie przyjmowania pigolek antykoncepcyjnych
Stres a obniżona odporność