glukozamina

1. Data: 2003-10-29 20:39:43

Temat: glukozamina
Od: "sluchacz" <@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow!
mam pytanie ile mozna najwiecej brac glukozaminy dziennie, co sie stanie
jesli przedawkuje sie glukozamine.
pytam poniewaz biore, gdyz mam kontuzje lokcia, juz mi mija ale chcialbym
wiedziec
takze biore chrzstke rekina firmy mlo.
Pozdro.

2. Data: 2003-10-30 06:58:18

Temat: Re: glukozamina
Od: "Nikusia" <nikusia_nienawidze spamu@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sluchacz" <@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam szanownych grupowiczow!
> mam pytanie ile mozna najwiecej brac glukozaminy dziennie, co sie stanie
> jesli przedawkuje sie glukozamine.

Gdzies czytalam ze dawka najbardziej optymalna to 1500mr - czyli 3 tabletki p
500 - bo taka jest najczesciej dawka, albo jedna po1500- jak w artostopie.
Stosowanie wiekszych dawek nie da lepszych efektow, chociaz prawdopodobnie
nie zaszkodzi, to znaczy nie bedzie jakichs efektow toksycznych..
Pzdr
Nika

3. Data: 2003-10-31 07:58:00

Od: "sluchacz" <@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Stosowanie wiekszych dawek nie da lepszych efektow, chociaz prawdopodobnie
> nie zaszkodzi, to znaczy nie bedzie jakichs efektow toksycznych..

Jeszcze sie spytam, lepiej brac odrazu po 1500, czy 3 razy po 500, co daje
lepsze efekty?
Pozdro

skurcze łydek - co brać?
jak długo stosować ...