Kreatyna i l-karnityna

1. Data: 2003-11-01 10:07:15

Temat: Kreatyna i l-karnityna
Od: "marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Mam pytanko co do związków wymienionych w temacie. Chodzi mi głównie o
opis ich działania, jak również o możliwe powikłania jakie może spowodować
długotrwałe przyjmowanie tych preparatów.
Może znacie jakąś literaturę???
Z góry dziękuję i pozdrawiam
--
Marcin

2. Data: 2003-11-09 21:51:17

Temat: Re: Kreatyna i l-karnityna
Od: "Tomek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "marcin" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> opis ich działania, jak również o możliwe powikłania jakie może spowodować
> długotrwałe przyjmowanie tych preparatów.

jak niedawno uslyszalem na wykladzie na studiach .. dowodow jednoznacznych
na dzialanie tych zwiazkow nie ma .. jak narazie dowody pokazuja producenci
..nikt inny tego nie udowodnil

3. Data: 2003-11-20 15:27:06

Od: "sluchacz" <@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kretayna = sila i masa
L karnityna = spalacz tkanki tluszczowej

glukozamina
skurcze łydek - co brać?
jak długo stosować ...
bezpieczenstwo stosowania lekow