[głupie] Pigułki na wzrost penisa. Czy to dziala?

11. Data: 2003-05-04 14:50:42

Temat: Re: [głupie] Pigułki na wzrost penisa. Czy to dziala?
Od: "Aleksander" <A...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj w tutejszej (Montreal) prasie byl duzy artykul na ten temat. Zrobili
kliniczne badania i _Zadne_ srodki nie pomagaja ani pastylki, ani pompki,
ani masaze. Nie zawracaj sobie glowy. Nie wazne czy duzy wazne zeby byl
ruchliwy :-)

--

Milego dnia, wieczoru, weekendu
Aleksander

Vita-Complete - witaminy z Kanady - Bez alergenów, cukru, drozdzy, glutenu,
laktozy, sztucznych barwników i kolorantów. Odpowiednie m.in. dla alergików,
diabetyków i wegetarian. Pytaj w aptekach lub zobacz www.vitacomplete.com

12. Data: 2003-05-04 20:21:37

Od: "Lukasz" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, dzieki za odzew.
pozd.
Lukasz

13. Data: 2003-05-05 18:30:14

Temat: Re: [glupie] Pigulki na wzrost penisa. Czy to dziala?
Od: Piotr Liskiewicz <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

> A poza tym calkiem elegancki penis powinien miec okolo 15 cm.
W pozycji na bacznosc czy na spocznij? ;)

Piotrek

14. Data: 2003-05-05 22:10:35

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W pozycji na bacznosc czy na spocznij? ;)

Wiadomo! Kiedy "na bacznosc" - wystarczy i 10 cm! Bo kolegom w takim stanie
raczej nie pokazujesz! Natomiast w poz. "spocznij" musi miec te 15 zeby przy
np. wspolnym wypadzie do sauny z kolegami tylko delikatnie sie usmiechac
kiedy beda rzucali zazdrosne wzroki! I niech sobie powyobrazaja, co sie
dzieje, kiedy bedzie "na bacznosc" - a ze sie zmniejsza do 10 cm - nie
musisz im przeciez mowic! :-)))

Pytanka poporodowe
Wybity / zwichniety palec po 8 miesiacach...
Skutki biernego palenia.
Nowotwór złośliwy układu limfatycznego?
Skutki biernego palenia.