głupie pytanie

1. Data: 2001-02-27 22:21:42

Temat: głupie pytanie
Od: "Paweł W." <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanko.. ostatnio (nie wiem czemu) przypomniało mi się, że
ładnych parę lat temu pijałem mleko w proszku o smaku truskawkowym
firmy..... no właśnie :) ... jakiej... Na 99% nie ma jej już na rynku.
Pamiętam, że wtedy dużo reklamowała się w TV. Strasznie za mną chodzi, żeby
przypomnieć sobie tą nazwę, ale nie mogę! Dosłownie czarna dziura. A co
gorsza nie da mi to spokoju, dopóki się nie dowiem.
Pamiętam, że truskawkowy to był jeden ze smaków, był chyba jeszcze
czekoladowy... z resztą tego też nie pamiętam...

Za sugestie z góry dziękuje :)

1. Data: 2001-02-28 08:57:47

Temat: Re: głupie pytanie
Od: "przemek cybulski" <y...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-02-28 18:10:48

Temat: Odp: głupie pytanie
Od: "Marta" <m...@b...com.pl-no_spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł W. <w...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97halk$pj5$...@n...internetia.pl...
> Mam takie pytanko.. ostatnio (nie wiem czemu) przypomniało mi się, że
> ładnych parę lat temu pijałem mleko w proszku o smaku truskawkowym
> firmy..... no właśnie :) ... jakiej... Na 99% nie ma jej już na rynku.

O ile dobrze pamietam firma nazywala sie Canny czy moze Kenny .. hehe ...
cos w tym stylu. Teraz niestety nic podobnego nie widuje, ale mozna kupic
rozne mleczka smakowe w pol litrowych butelkach, albo w malych kartonikach.

Marta

1. Data: 2001-03-01 13:51:04

Od: "Idol" <n...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta napisał(a) w wiadomości: <3a9d3ce2$1@news.astercity.net>...

> [...]
>rozne mleczka smakowe w pol litrowych butelkach, albo w malych kartonikach.

Ostatnio widziałem truskawkowy mleczny napój w proszku Krugera albo dr
Oetkera, ale stawiam na tego 1.

Idol

1. Data: 2001-03-01 17:29:06

Od: "Paweł W." <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzeczywiście! Jakoś tak! :))) Dziękuje!!!! :)))

kuchnia żydowska
objadalem sie
Pomocy!!! nie umiem
co jest gzik