Data: 2002-04-08 12:51:49
Temat: gobelin.pl-a jednak rozczarowanie
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
> wyslalam dzis do nich zamowienie na 99 mulin i po 2 godzinach dostalam
> potwierdzenie z zapytaniem, czy muline nr x napisalam 2 razy celowo, czy
> przez pomylke i z oswiadczeniem, ze wysla jeszcze w tym tygodniu...
>
No wiec tak: Muliny przyszly w przeciagu 8 dni, ALE nie wszystkie - zabrakło
16 pasemek z 98 zamowionych.
Napisalam im, ze bez powiadomiania mnie zmienili tresc umowy na mniej
korzystna dla mnie (bo kwota przesylki przypadajaca na 1 sztuke jest wyzsza
przy mniejszym zamowieniu) i chce, by doslali mi brakujace pasma na ich
koszt.(naiwnie, nie? ale sprobowac zawsze mozna) Po dwoch dniach otrzymalam
odpowiedz, ktorej czesc pozwole sobie tu zacytowac, jako ze nie jest to
prywatna korespondencja, a oficjalna. Ku wiedzy Waszej i ku przestrodze;):
"Witam,
Odpowiadając na Pani mail spieszę wyjaśnić całą sytuację.
Od czasu, gdy firma DMC wycofała się z polskiego rynku tj. od początku
ub. roku, wyłącznym importerem produktów DMC z Francji została
hurtownia z Pruszcza Gdańskiego. W założeniach mieli oni sprowadzać
produkty DMC - na potrzeby wszystkich pasmanterii w Polsce - dwa razy
w miesiącu. W rzeczywistości dostawy otrzymujemy raz w miesiącu lub
rzadziej i nigdy jeszcze nie otrzymaliśmy wszystkich zamawianych
produktów. Również w ostatniej dostawie - mimo zapewnień importera -
brakowało kilku numerów muliny.
Nie jesteśmy więc w stanie przewidzieć co dokładnie otrzymamy przed
faktycznym przyjęciem dostawy. Z reguły wszystkie numery co jakiś
czas przychodzą, więc jest nadzieja, że niebawem dotrą i pozostałe
zamawiane przez Panią kolory ;-)
Jeśli chodzi o Pani reklamację to, jeśli nie jest Pani
usatysfakcjonowana z otrzymanych produktów, proszę odesłać całą
przesyłkę, a zwrócimy Pani koszty odebrania i odesłania muliny.
Bezpłatne dosłanie brakujących produktów jest możliwe w dwóch
przypadkach: 1/gdy wysłanie niekompletnej przesyłki jest wynikiem
błędu naszego pracownika 2/ gdy wartość brakujących produktów stanowi
znaczną część zamówienia.
Przykro mi bardzo, że podczas pierwszego Pani kontaktu z naszą witryną
www.gobelin.pl wynikła ta sytuacja. Dotychczas wszyscy nasi klienci
akceptowali przedstawione powyżej zasady. Rozumiem jednak Pani
zarzuty i w przyszłości postaramy się informować mailem - po
przygotowaniu przesyłki, a przed wysyłką - w przypadku braku
jakichkolwiek produktów. Dziękuję za zwrócenie uwagi na ten problem.
Jeśli mogę Pani w czymś jeszcze pomóc proszę o kontakt,
Pozdrawiam,"
No to tyle.
pozdrawiam
Ilona
|