golenie

1. Data: 2002-02-15 21:02:45

Temat: golenie
Od: "Fiku" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy używa ktoś z grupowiczów golarkę
elektryczną, a jeśli tak to czy golenie taka maszynka podraznia skóre? i
jak dokładnie mozna sie ogolic (na twarzy)?

2. Data: 2002-02-15 21:05:54

Temat: Re: golenie
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy używa ktoś z grupowiczów golarkę
> elektryczną, a jeśli tak to czy golenie taka maszynka podraznia skóre? i
> jak dokładnie mozna sie ogolic (na twarzy)?

uzywam juz kilka lat, nic mnie nie drazni, a dokladnosc zalezy od starannosci
i wolnego czasu ale w 3-5 minut masz skore gladka jak pupcia niemowlaka :-)

adam

3. Data: 2002-02-15 21:40:04

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> uzywam juz kilka lat, nic mnie nie drazni, a dokladnosc zalezy od starannosci
> i wolnego czasu ale w 3-5 minut masz skore gladka jak pupcia niemowlaka :-)

Bylem w Ostrawie u fryzjera i maszynka mi tak ostro zrobila kancik, ze
byla to doslownie rana
i opuchlnizna z tylu szyi trwala przez tydzien a potem jeszcze byl
czerwony pasek.

Horror.
Zemsta fryzjerki ?
Pytalem sie jej za miesiac czemu to zrobila, a ona udawala ze sie nic
nie stalo.
A juz w trakcie golenia czulem ze mi skore rani.
Wprawdzie to nie bylo golenie brody, ale podgalanie wlosow, ale wrazenie
okropne.

Jacek

4. Data: 2002-02-15 23:13:58

Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie rozumiem ten kanal spada na psy! takie pytania?

5. Data: 2002-02-16 11:55:39

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Krysiak" <P...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
> Nie rozumiem ten kanal spada na psy! takie pytania?

1. Odpowiada się pod cytatem (bo inaczej to coś spada na psy)
2. nie kanał tylko GRUPA
3. pytanie nie jest pozbawione sensu - znam osoby które po ogoleniu się
maszynka elektryczną - czują to golenie jeszcze przez kilka godzin - tak
maja podrazniona skore, inni twierdzą, ze po takim goleniu czuja sie
"brudni" i tylko żyleta, czy inny skrobak zeskrobuje z nich nie tylko
zarost, ale i np. martwy naskórek, jeszcze inni twierdzą, że żyleta goli
dokładniej (może dla tego, że mokry zarost jest ciut dłuższy, a zaraz po
ogoleniu, jak wyschnie to to co zostaje lekko się kurczy...)
4. ja osobiście stosuje maszynke elektryczną, chociaż zdecydowanie lepiej
czuje się po goleniu żyletką - ale to tylko i wyłącznie dla tego, że do
niedawna niewiele własnej facjaty byłem w stanie zobaczyć w lusterku, więc
wybrałem bezpieczniejsze "narzędzie tortur"

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

6. Data: 2002-02-16 15:19:06

Od: "Radek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Krysiak" <P...@w...edu.pl> wrote in message
> Nie rozumiem ten kanal spada na psy! takie pytania?

Wlacz sobie mistrzu, poprawne kodowanie tekstu w swoim czytniku, bo na drugi
raz niepotrzebnie sie nameczysz - polowa grupowiczow i tak twojego tekstu
nie przeczyta bo dostanie oczoplasu od robaczkow wijacych sie miedzy
literkami.

Pozdrawiam
Radek

7. Data: 2002-02-18 09:06:33

Od: "adam" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A juz w trakcie golenia czulem ze mi skore rani.
> Wprawdzie to nie bylo golenie brody, ale podgalanie wlosow, ale wrazenie
> okropne.

no wlasnie... - co innego maszynka do wlosow, a co innego maszynka do
golenia - inna zasada dzialania...

poza tym, ktos juz powyzej wspomnial o tym - wszystko zalezzy od osobniczego
nastawienia do danej metody pozbywania sie zarostu i od tolerancji skóry

adam

scholoteri genis
rehabilitacja domowa/fizjoterapia - szukam zajecia(Poznan)
dziurawy jezyk
trzęsące się ręce
Biseptol-czy to sie jeszcze stosuje???