golenie w miejscach intymnych

1. Data: 2003-05-22 13:51:37

Temat: Re: golenie w miejscach intymnych
Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-05-2003 o godz. 14:46 marqz napisał(a):
> Mam pytanie.... czy facet ogolony to nie jest cos smiesznego?

Zalezy dla kogo :) Ja nie lubie owlosienia i uwielbiam
wygolonych facetow :)

pozdrowienia

"26 maja Dzień Matki - wyślij kwiaty." Poczta Kwiatowa doręcza kwiaty
pod wskazany adres na całym świecie. < http://pasaz.wp.pl/app/vsmp.po?s=46 >

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-05-22 13:52:38

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@p...onet.pl> napisał

> widzialam ogolonego faceta w miejscu intymnym i wygladal smiesznie jak
> oskubany gołąb :)

Jak we wszystkim ... de gustibus cośtam cośtam ;-)
Ja uwielbiam wygolenie - wszędzie i u każdego. Głównie z higieną mi się to
kojarzy pozytywnie.

A u facetów (w końcu golenie miejsc intymnych u facetów zaczęło sie od
filmów pornograficznych) przyrodzenie wydaje sie być dłuższe (te 2 cm ;-))
nie ginie w gąszczu włosów ale wystawionew jest na widok)

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-05-22 14:20:32

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka"
> A u facetów (w końcu golenie miejsc intymnych u facetów zaczęło sie od
> filmów pornograficznych) przyrodzenie wydaje sie być dłuższe (te 2 cm ;-))
> nie ginie w gąszczu włosów ale wystawionew jest na widok)
I włosy w zębach nie zostają;-)
Wrażliwszych przepraszam i pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-05-22 15:15:12

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <baignd$h9j$1@news.onet.pl>, a...@n...onet.pl says...
> Użytkownik "marqz"
> Dla nas golenie nie ma nic wspólnego ze smiesznością czy podnieceniem,
> to zwykły element ułatwiający higienę i pieszczoty.

> To chiba niemożliwe :) Można smarować się łagodzącymi smarowidłami,
> używać najlepszych dla Ciebie metod golenia (żyletki, maszynka elektryczna itd)
> ale tak naprawdę to indywidualna sprawa.

Jakiego swedzenia? Mnie nic nie swedzi.

K.

1. Data: 2003-05-22 15:15:40

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Słocki"
> Mnie nic nie swedzi.

No właśnie jak napisałam "ale tak naprawdę to indywidualna sprawa".
Asia

1. Data: 2003-05-22 18:05:35

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> I włosy w zębach nie zostają;-)
> Wrażliwszych przepraszam i pozdrawiam
podpisuje sie pod tym obiema rekami:) chyba zaczne namawiać swoja drugą
połowe na taki experymencik:)

--
pozdrowionka, ula.p
gg 1756591

1. Data: 2003-05-23 11:58:03

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ula.p" wrote:

> chyba zaczne namawiać swoja drugą
> połowe na taki experymencik:)

Ale przygotuj go na swedzenie wlosków przy odrastaniu. Nie da sie tego
uniknac - sam material slipków go bedzie niestety ciagle podraznial.
pzdr
agi

1. Data: 2003-05-23 13:03:46

Temat: Odp: golenie w miejscach intymnych
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AsiaS <a...@n...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:baimbi$388$...@n...onet.pl...

> I włosy w zębach nie zostają;-)
> Wrażliwszych przepraszam i pozdrawiam

Nie ma za co przepraszac :-)
(<zart>chyba ze meza, ze sie wygadalas ;-) </zart>)

Hint:
"wydluża", nie swedzi i nie zostaje w zebach, kiedy wlosy sa _mocno_
(ale nie na zero) przystrzyzone elektryczna maszynka do golenia (albo
do strzyzenia, rzecz gustu i kasy ;-) ).

--
***cieplutko pozdrawia Magda***,
ktora wlasnie wrocila ze spotkania z kolezankami, pierwszego od bardzo

1. Data: 2003-05-23 13:27:37

Temat: Re: Odp: golenie w miejscach intymnych
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <bal683$k0m$1@inews.gazeta.pl>,
b...@b...op.pl says...
> (<zart>chyba ze meza, ze sie wygadalas ;-) </zart>)

nie ma za co przepraszac :)

> "wydluża", nie swedzi i nie zostaje w zebach, kiedy wlosy sa _mocno_
> (ale nie na zero) przystrzyzone elektryczna maszynka do golenia (albo
> do strzyzenia, rzecz gustu i kasy ;-) ).

Mozna sobie krzywde zrobic. lepsza maszynka "zwykla" :)

K.

1. Data: 2003-05-23 13:48:53

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Słocki" wrote:

> Mozna sobie krzywde zrobic. lepsza maszynka "zwykla" :)

A czy w elektrycznej nie ma zabezpieczenia przed zacieciem skóry?
pzdr
agi zdziwiona

pigułki
Kremy Diora - wasza opinia ?