gorsecik

1. Data: 2008-04-17 20:59:54

Temat: gorsecik
Od: "Eladzie" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
jestem w desperacji czy ktos wie, jak to cudo wykonać? Wydawało mi sie, ze nie
jestem początkującą, ale poległam - nic nie rozumiem(skan, ktory mam jest swoja
droga niedoskonaly
pozdrowienia Ela http://anacuadriello.multiply.com/photos/album/64/Bl
usas#66
http://anacuadriello.multiply.com/photos/album/64/Bl
usas#67
http://anacuadriello.multiply.com/photos/album/64/Bl
usas#297

2. Data: 2008-04-18 06:04:16

Temat: Re: gorsecik
Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
> jestem w desperacji czy ktos wie, jak to cudo wykonać? Wydawało mi sie, ze nie
> jestem początkującą, ale poległam - nic nie rozumiem(skan, ktory mam jest swoja
> droga niedoskonaly

Wydaje mi się, że patrząc od góry: te trójkąciki to chyba pikotki, całość
zrobiona jest z podwójnych słupków wzorem siatkowym,czyli podwójny słupek i np.
dwa oczka łańcuszka. , a ten dół to takie krzyzowane słupki. w którejs gazecie
jest to opisane. Znalazlam opis: 1 podw. słupek, przerabiając najpierw tylko 1x2
pętelki, 1 niewykończony słupekw następne oczko, wszystkie pętelki z szydełka
przerobić po 2 i 2 zamknąć, nabrać 1, 2 lub 3 o. łańc., 1 słupek w miejsce
przecięcia podwójnego słupka.

Na samym dole na zdjęciu gorsetu jest jeszcze wzór w takie owale. I ten wzór
jest chyba narysowany na malutkim schemacie - jakby robiło się pojedynczo owale
a potem je trzeba łączyć.
Więcej pomysłów na to nie mam.

3. Data: 2008-04-20 16:45:40

Od: "Eladzie" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dziekuje za podpowiedz - szczegolnie za slupki krzyzowe, bo do reszty sama
doszlam i przepraszam ze dopiero teraz odpisuje, ale nie nadazam za czasem
Pozdrowienia Ela

pytanie
szydełko kapelusik
Prośba [xxx]
xxx chyba ktoś szukał Bobbie G.Designs
Poszukuje dobrego schematu XXX Marty Bell