gorzkie świeże ogórki-dlaczego

1. Data: 2006-08-10 14:23:37

Temat: gorzkie świeże ogórki-dlaczego
Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
U mojej mamy sa pyyyyszne ogórki, natomiast u teściowej trafiają sie
potwornie gorzkie.Ma je przy domu, nie pryska. Czy ktos wie skad to sie
bierze?
Katarzyna Rzeszów

2. Data: 2006-08-10 16:01:05

Temat: Re: gorzkie świeże ogórki-dlaczego
Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna napisał(a):
> Cześć
> U mojej mamy sa pyyyyszne ogórki, natomiast u teściowej trafiają sie
> potwornie gorzkie.
Nie wiesz? Cóż słodkiego może oferować teściowa?
A poważnie: może to być sprawa nawożenia lub stanowiska po prostu.

3. Data: 2006-08-10 17:59:38

Od: "TOZio" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Cześć
> U mojej mamy sa pyyyyszne ogórki, natomiast u teściowej trafiają sie
> potwornie gorzkie.Ma je przy domu, nie pryska. Czy ktos wie skad to sie
> bierze?

Przy obieraniu ze skóry zaczyna od "ogonka" i gorycz tam zgromadzoną
rozciąga na cały ogóras
TOZio

4. Data: 2006-08-10 18:14:14

Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy obieraniu ze skóry zaczyna od "ogonka" i gorycz tam zgromadzoną
> rozciąga na cały ogóras
> TOZio

To też, wystarczy opłukać. Niestety zdarzają się ogóry gorzkie same z
siebie. Nie da się ich jeść. Zauważyłam, że po tej suszy wzrosła
znacznie ilość taki "zgorzkniałych" ogórków

Marg
--
>**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
Aksjomat Cole'a >**<

5. Data: 2006-08-10 19:01:12

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

marg napisał(a):
> To też, wystarczy opłukać. Niestety zdarzają się ogóry gorzkie same z
> siebie. Nie da się ich jeść. Zauważyłam, że po tej suszy wzrosła
> znacznie ilość taki "zgorzkniałych" ogórków

I to jest dobra odpowiedź, ogórki lubią stałą wilgotność, jak zbyt mokro
to też gorzknieją.
pozdr. Jerzy

6. Data: 2006-08-10 19:03:55

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Aug 2006 19:59:38 +0200, TOZio napisał(a):
> Użytkownik "Katarzyna" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Przy obieraniu ze skóry zaczyna od "ogonka" i gorycz tam zgromadzoną
> rozciąga na cały ogóras
> TOZio

dokładnie tak :)
ja ścinam koścówki z obu stron, wącham która pachnie gorzko i dopiero wtedy
obieram w dół :)

ot cała filozofia ;-)

7. Data: 2006-08-10 19:21:14

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TOZio" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przy obieraniu ze skóry zaczyna od "ogonka" i gorycz tam zgromadzoną
> rozciąga na cały ogóras

A które to ogonek? Białe czy zielone? :)

Agata, co nigdy nie wie ani przy bananie, ani przy ogórach ani przy melonach
co się je tam ponoć wącha...

8. Data: 2006-08-10 19:22:30

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@b...pl> napisał w wiadomości

> dokładnie tak :)
> ja ścinam koścówki z obu stron, wącham która pachnie gorzko i dopiero
> wtedy
> obieram w dół :)

A ja idę na łatwizne i zawsze obieram od środka na zewnątrz, w obu
kierunkach.

DJD

9. Data: 2006-08-10 19:29:07

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Aug 2006 21:21:14 +0200, Agatek napisał(a):
> Użytkownik "TOZio" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> A które to ogonek? Białe czy zielone? :)
>
> Agata, co nigdy nie wie ani przy bananie, ani przy ogórach ani przy melonach
> co się je tam ponoć wącha...

na "ogonku" ogór wisi :)

10. Data: 2006-08-10 19:36:43

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@b...pl napisał(a):

> na "ogonku" ogór wisi :)

Ale kupuje już nie wiszące. Ogonek to ciemna zieleń, przy "kwiatku" białawy.
--
pa, BBjk

Rura w kuchni a zabudowa
Nowa tytanowa patelnia