gotowanie z mniammniam.pl - ksiazka Grzesia

1. Data: 2002-09-30 15:32:34

Temat: gotowanie z mniammniam.pl - ksiazka Grzesia
Od: "margola&zielarz" <m...@n...panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nooooooooooo............... rozpakowaaaalaaam.... jest! Fantastycznie
poreczna, przepisy smakuje sobie na razie na niezywo... troche brak mi
fotek, bo lubie rozne sugestie obrazowe... no ale nie wszystko naraz.

Wstepnie polecam. Zaraz sie zaglebie w lekture i powiem, co dalej.

Margola mniammniam

1. Data: 2002-10-01 10:55:59

Temat: Re: gotowanie z mniammniam.pl - ksiazka Grzesia
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> fotek, bo lubie rozne sugestie obrazowe... no ale nie wszystko naraz.
>
> Wstepnie polecam. Zaraz sie zaglebie w lekture i powiem, co dalej.

Dziendoberek!

Mam male pytanko, jak dlugo czekalas na przesylke? Bo tez zamowilam te
ksiazeczke i juz sie zaczynam obawiac, ze Poczta Polska znowu przekrety robi
(szczegolnie, ze ostatnio we Wroclawiu byla afera z kradziezami
przesylek...)

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2002-10-01 15:32:25

Od: "margola&zielarz" <m...@n...panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonko" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
robi
> (szczegolnie, ze ostatnio we Wroclawiu byla afera z kradziezami

trzy dni (no, moze cztery) od dokonania przelewu. I za kilka dni zamowie
nastepne, na razie zbieram zamowienia po znajomych.

Margola

1. Data: 2002-10-02 06:49:55

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> trzy dni (no, moze cztery) od dokonania przelewu. I za kilka dni zamowie
> nastepne, na razie zbieram zamowienia po znajomych.
>
> Margola

Nareszcie dostalam ksiazeczke. Bardzo ladnie wydana, no i cena wcale nie
wygorowana. Czesc przepisow juz wczesniej testowalam i faktycznie, zawsze
wychodza :)

Pozdrowienia
Magda

1. Data: 2002-10-04 07:16:44

Od: "Monika B-W" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margola&zielarz" <m...@n...panda.bg.univ.gda.pl>
napisał w wiadomości news:ana1i5$pvl$3@news.tpi.pl...
> [...]
> poreczna, przepisy smakuje sobie na razie na niezywo... (...)
> Wstepnie polecam. Zaraz sie zaglebie w lekture i powiem, co dalej.

Ja tez mam, i tez mi sie podoba, szkoda tylko, ze Autor dawal
autografy tylko nielicznym, a ja sie nie zalapalam.....

:-((((((( Monika

krokiety
Re: i cóż z nią zrobić?
Re: Łosoś po skandynawsku