granica panel - wykladzina

1. Data: 2002-02-04 11:57:58

Temat: granica panel - wykladzina
Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mamy duzy dwufunkcyjny pokoj (dzienny z aneksem kuchennym) i
musimy wymyslic i zrealizowac wnim podloge. Na dzien dzisiejszy
najlepszym rozwiazaniem wydaje nam sie polozenie paneli w czesci
kuchennej a na reszcie pokoju wykladziny, powstaje jednak kwestia
sensownego polaczenia dwoch czesci podlogi - mianowicie, zeby bylo
trudniej chcielibysmy aby polaczenie mialo ksztalt skaldajacy sie z
kilku lukow (ogolnie skladajacych sie w "falke"). Podobno jest to
mozliwe do zrealizowania ale jesli przychodza Wam do glowy jakies
uwagi, badz istotne wady takiego rozwiazania to bede wdzieczny za
wszelkie opinie.

1. Data: 2002-02-04 12:05:36

Temat: Re: granica panel - wykladzina
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Bolek" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> mozliwe do zrealizowania ale jesli przychodza Wam do glowy jakies
> uwagi, badz istotne wady takiego rozwiazania to bede wdzieczny za

Sa listwy przejsciowe elastyczne - moja siostra cos ma takiego, tyle ze
panele w pokoju i terakota w kuchni

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin

1. Data: 2002-02-04 12:08:27

Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin pisze:

>Sa listwy przejsciowe elastyczne - moja siostra cos ma takiego, tyle ze
>panele w pokoju i terakota w kuchni

Owszem, ale powstaje pytanie czy "plywajaca" panelowa podloga nie
rozepchnie listew - terakota stanowi dla paneli duzo lepsze oparcie
niz wykladzina...

1. Data: 2002-02-04 12:29:51

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Owszem, ale powstaje pytanie czy "plywajaca" panelowa podloga nie
> rozepchnie listew

Trzeba dac takie mocowane do podlogi.

J.

przeczytajcie i skomentujcie