gres - doswiadczenia w eksploatacji?

1. Data: 2001-05-27 19:05:12

Temat: gres - doswiadczenia w eksploatacji?
Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Znajoma ma zamiar polozyc wloski gres polerowany w poczekalni swojego
gabinetu i nie ma pewnosci czy po roku nie bedzie on strasznie porysowany.
Slowem - ma moze ktos jakas wiedze na ten temat?
T.

1. Data: 2001-05-28 08:06:54

Temat: Re: gres - doswiadczenia w eksploatacji?
Od: "pablo" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Hmmm.... wszystko zalezy od tego jak bedzie uzywany, czy np beda staly
krzesla z metalowymi i nie podklejonymi nogami, wtedy kazdy sie porysuje.
Ja mam hiszpanski i jestem bardzo zadowolony.
Wiem jedno nie warto kupowac byle czego, a juz na pewno nie Opoczno czy inne
polskiej produkcji...
Aha... moze dobrym rozwiazanie bedzie nie kupowac gladkiego tylko porowaty ,
wtedy nawet jak bedzie zarysowany to mniej widac.

Pozdrawiam
Pablo

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> gabinetu i nie ma pewnosci czy po roku nie bedzie on strasznie porysowany.
> Slowem - ma moze ktos jakas wiedze na ten temat?

Potrzebna firma do przeprowadzki Katowice ->Krakow...
sufit napinany
plytki podlogowe imitujace parkiet
web page
ogrzewanie podłogowe