grupa dla kobiet

111. Data: 2002-03-14 01:21:01

Temat: Re: Odp: grupa dla kobiet /OT
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

DL <d...@p...onet.pl> - Twój pogląd jest taki:

| Witam, szanownego didziaka, ulubieńca publiczności i wszystkich (moich
| ulubionych) grupowiczów.

Witam Szanownego Piotra :-)

| Jako że nie jestem kobietą i na priv pisać do Waszmości nie będę,
| zwracam się z prośbą o wyregulowanie "outlooka express'a" tak aby przy
| generował Re: zamiast Odp:. (nie jest to bez znaczenia dla wielu
| przeglądarek (całe ciągi Re:Odp:Re:Odp:), a i rwania wątków może być
| niesławną przyczyną.
| Polecam link http://windows.online.pl/programy/resedit.htm gdzie
| wszystkie arkana tego zagadnienia zostały wyjaśnione, a oprócz tego
| wiele innych ciekawych rzeczy dowiedzieć się można.

Dziekuje za rade - skorzystalem, mam nadzieje, ze z korzyscia dla wielu
:-)
Przepraszam za rwanie watkow, ale to wada 'fabryczna', ze sie tak wyraze
;-)
Wczesniej probowalem zrobic to wielokrotnie recznie, ale bez powodzenia.
Dziekuje raz jeszcze :-)

Dobra rada nie jest zla :-)
didziak :-)

112. Data: 2002-03-14 07:05:24

Temat: Re: jak to milo w necie
Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik didziak <d...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6oqpo$j72$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Nie mow tak, bo wyjdzie wszem i wobec, ze ta fotka ma charakter
> karno-prewencyjny i bedzie postrachem/kara - a chyba nie jest tak zle?
> :-))))))))

Oj, ma ! ;-))
Nie chcę nikogo straszyć, ale tak naprawdę wcale nie jestem kobietą, tylko
facetem, mam 195 cm wzrostu, 110 kg mieśni, kark jak byk, a na zdjęciu
wyglądam jak uśmiechnięty Shrek ;-)

Monik

113. Data: 2002-03-14 07:06:56

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik didziak <d...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6oqso$jvv$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Niestety - nie mam nic mentolowego do higieny intymnej :-/////

Hi, hi, hi!
Przypomniał mi się filmik, krążący po sieci i zapewne znany przynajniej
niektórym, zatytułowany Mentos... Mentosy występują również w mentolowej
lini smakowej ;-))

pozdrawiam

Monika

114. Data: 2002-03-14 08:27:59

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Monika Gibes <i...@p...wp.pl>, odpisuję
zatem co następuje:

> [...]
przynajniej
| niektórym, zatytułowany Mentos... Mentosy występują również w

No widzialem - to gdzie ja mam ten tego tego Mentosa? :-o
Ech, mezczyzna tez zrobi sporo, zeby byc atrakcyjnym... :->

Pozdrawia calkiem juz zaklopotany,
didziak :-))

115. Data: 2002-03-14 08:55:14

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik didziak <d...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6pml2$o67$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Pozdrawia calkiem juz zaklopotany,

Wow!!!! Zakłopotałam didziaka!!!!!!! :-))))))))

Monika

116. Data: 2002-03-14 17:36:57

Temat: Re: grupa dla kobiet /OT
Od: "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Maja Krężel wrote:

> Ale o co właściwie chodzi, bo nie widzę pierwotnego postu :-(
Zajrzyj do "konkubinat raz jeszcze".

--
Kasia
"My favorite color is a rainbow"

117. Data: 2002-03-14 20:39:20

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FeLicja (Kasia) napisala

: Zajrzyj do "konkubinat raz jeszcze".

"Zajrzyłam", ale tego postu DL nadal nie widzę.

Maja

118. Data: 2002-03-15 01:38:29

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Monika Gibes <i...@p...wp.pl>, odpisuję
zatem co następuje:

| Wow!!!! Zakłopotałam didziaka!!!!!!! :-))))))))

Bo ja to taki maly James Bond - ulegam TYLKO kobietom :-))))))))))

Pozdrawiam,
didziak :-)

119. Data: 2002-03-17 00:43:29

Od: Piotr Majkowski <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Maja Krężel,
a teraz zobaczmy co napisałe(a)ś:

>FeLicja (Kasia) napisala
>
>: Zajrzyj do "konkubinat raz jeszcze".
>
>"Zajrzyłam", ale tego postu DL nadal nie widzę.

Mogę zacytować swój post ;-)
-------------------------
[...]

Skorzystam z okazji i pozwolę sobie na drobne ogłoszenie.
W związku z niebawem spodziewanymi nowymi licznymi, ojcowskimi
obowiązkami muszę zasmucić/uciszyć* szacowne grono pl.soc.dzieci tym
co następuje.

Wkrótce nowy potomek rodu mego przyjdzie na Świat Boży i jako następca
tronu czekać będzie aż czas jego nadejdzie.
Wielka to radość w domu moim, ale i trud wielki i odpowiedzialność.
Dlatego na jakiś czas pozwolę sobie bezpieczny i nieczasochłonny tryb
"read only" stosować i nadal w ten aktywny (choć trochę upośledzony)
sposób w życiu grupy uczestniczyć.
Być może będzie chwilka czasu aby zająć stanowisko i coś nadobnym
Jejmościankom i Waszmościom napisać - czas pokaże.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za wszystkie wyrazy
sympatii jakie do tej pory otrzymałem. Będę o tym pamiętał.
----------------

Oczywiście chodziło mi o pl.soc.rodzina.

Czytam grupę i uśmiecham się do Was znad mojego laptopa.
Ciekawie piszecie.

Piotr Marcin Majkowski
p...@h...com
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy
Uwaga: Wszystkie wyrażone opinie są moim prywatnym zdaniem.

Prośba o pomoc - białaczka
I jak tu kochać teściową ;-)
Re: Moja zona odchodzi, jak walczyc
Przemyslenia