grupy otwarcia

1. Data: 2002-06-09 07:12:06

Temat: Re: grupy otwarcia
Od: "Pio.G." <p...@p...onet.plU> szukaj wiadomości tego autora

Mania wrote:

> zdradzisz, którzy terapeuci Cię prowadzili?
> ja bardzo dobrze wspominam Ewę Chalimoniuk i Piotra Dworczyka;
> :( z tego co mi wiadomo teraz wyspecjalizowali się w grupach temetycznych

Bylem w grupie Barbary Smolinskiej, wiec chyba nie bylismy w tej samej
grupie :(.

_
Pio.G.(R)eserved

# chcesz do mnie napisac? - usun koncowke U z mojego adresu #

1. Data: 2002-06-09 08:41:08

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pio.G." <p...@p...onet.plU> wrote in message

> Bylem w grupie Barbary Smolinskiej, wiec chyba nie bylismy w tej samej
> grupie :(.

Basia prowadziła drugą grupę podczas mojego wyjazdu;
ona z kolei wyspecjalizwała się chyba w terapii rodzinnej,
zwłasza relacje rodzic - dziecko

Mań

Kofta "pamiętajcie o Ogrodach" Trójka
rozmawiać, ale jak.......??
Re: Juz moze starczy?:-)
Poszykuję "sędziego kompetent." w Warszawie za wynagrodzeniem.
Porozmawiac o depresji - czy i jak leczyc