grzyb w łazience jak się pozbyć?

1. Data: 2002-04-06 20:12:27

Temat: grzyb w łazience jak się pozbyć?
Od: "macho" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam w starym budownictwie. Ścianę w łazience przykryłem panelami PCV i
wyszedł spod tego grzyb (takie czarne wykwity). Co robić?
pozdrawiam Grzegorz

1. Data: 2002-04-06 20:20:55

Temat: Re: grzyb w łazience jak się pozbyć?
Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"macho" <m...@w...pl> wrote in news:a8nkpj$keo$1@news.tpi.pl:

> Mieszkam w starym budownictwie. Ścianę w łazience przykryłem
> panelami PCV i wyszedł spod tego grzyb (takie czarne wykwity). Co
> robić? pozdrawiam Grzegorz

zerwac panele PCV. suszyc. wietrzyc. zastosowac plyn przeciwgrzybiczy.

Maciek

1. Data: 2002-04-22 20:54:57

Od: "edzio" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...158.102.7.
..

> zerwac panele PCV. suszyc. wietrzyc. zastosowac plyn przeciwgrzybiczy.
>
> Maciek

Polecam dobry i sprawdzony płyn przeciw grzybiczny , ale nie do końca
pamiętam czy to firma czy nazwa płynu "Pufas" . Jest tego
kilka rodzajów , ja miałem taki w spryskiwaczu , ekstra .

Balustrady, ogrodzenia i inne metalowe ...
Projekty domów
strony www o produktach AGD
firmy Haier, Brandt i Ingis
automatyczne wyważanie ładunku przed wirowaniem