grzybica u trzylatka??

1. Data: 2006-02-08 21:09:09

Temat: grzybica u trzylatka??
Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój 3-latek ma bardzo brzydką skórę na pięcie jednej nogi (tylko jednej),
skóra jest mocno popękana i widać na niej coś w rodzaju żółtego nalotu.
Smarowałam to tłustą maścią z wit. A (tak mi poradzono w aptece) ale to nic
nie daje. Za każdym razem gdy zagościmy w przychodni zapominam o tej jego
nodze bo zazwyczaj drze sie niemiłosiernie - straszny z niego panikarz i
boi się nawet stetoskopu... Czy to może być grzybica? A jeśli tak to czym
toto się leczy u tak małego dziecka?

Iza

2. Data: 2006-02-09 10:25:15

Temat: Re: grzybica u trzylatka??
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <i...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> panikarz i boi się nawet stetoskopu... Czy to może być grzybica? A jeśli
> tak to czym toto się leczy u tak małego dziecka?

Moze niekoniecznie grzybica. Moze od niewygodnych butow, moze potrzebuje
wkladek ortopedycznych ...i zrobil sie jaks wiekszy nagniotek (czy jak to
sie tam zwie). Jesli widzisz jakas nieprawidlowosc, to pokaz to lekarzowi.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

Dziwne... alegria?
Limfologia
zyrtec