zyrtec

1. Data: 2006-02-08 18:02:24

Temat: zyrtec
Od: "Robert" <r...@W...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy istnieją krople Zyrtec do oczu? Mam zapalenie spojówki. Zarówno na
recepcie jak i na opinii lekarskiej miałem krople zyrtec w kroplach do obu
oczu 2xdziennie.
W aptece twierdzą że niema kropli zyrtec do oczu!

2. Data: 2006-02-08 18:53:15

Temat: Re: zyrtec
Od: kris_79 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Feb 2006 19:02:24 +0100, Robert napisał(a):

> Witam,
> Czy istnieją krople Zyrtec do oczu?

Witam !
Ja również stosuję Zyrtec ale w formie tabletek. Nie słyszałem o leku
Zyrtec w kroplach ale znalazłem wykaz leków na stronie NFZ
http://www.nfz.gov.pl/new/index.php?katnr=1&dzialnr=
5&artnr=1382
- tam właśnie jest Zyrtec w formie kropli (niestety krople stosowane
doustnie). Może o te krople chodziło? ...

Pozdrawiam
kris_79

3. Data: 2006-02-08 18:55:22

Od: "Nika1974" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@W...vp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oczu 2xdziennie.
> W aptece twierdzą że niema kropli zyrtec do oczu!

wyguglowalam:)
1. Co to fest lek ZyrtecR UCB I w jakim celu się go stosuje
ZyrtecR UCB jest lekiem działającym przeciwalergicznie
Wskazania do stosowania leku ZyrtecR UCB ZyrtecR UCB jest wskazany w
leczeniu:
- przewlekłego alergicznego zapalenia błony śluzowej nosa,
- sezonowego alergicznego zapalenia błony śluzowej nosa (katarze siennym),
- alergicznego zapalenia spojówek,
- przewlekłej idiopatycznej pokrzywki.

Moze pojdz do innej apteki bo jak widac pracujacy tam magistrowie maja
"rozna" wiedze;)

4. Data: 2006-02-08 18:58:40

Temat: Odp: zyrtec
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert <r...@W...vp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dsdbuf$3q8$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> oczu 2xdziennie.
> W aptece twierdzą że niema kropli zyrtec do oczu!

Zyrtec- Cetirizine Dihydrochloride; lek przeciwuczeleniowy, silnie
działający.
Pod postacią: tabletki powlekane 10 mg. Krople: 10mg/l; 20 mg/l.
Krople nie SA przeznaczone do bezpośredniego zakraplania oczu.
Stosuję się u dzieci jako jako lek przeciwuczuleniowy- doustnie.

Ukłony

J.

5. Data: 2006-02-09 15:27:20

Od: "Robert" <r...@W...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - alergicznego zapalenia spojówek,
> - przewlekłej idiopatycznej pokrzywki.
>
> Moze pojdz do innej apteki bo jak widac pracujacy tam magistrowie maja

dzwoniłem do kilku aptek w różnych miastach, niema Zyrtec - kropli do oczu.

tradzik - problem nie do pokonania :(
urynoterapia
Cesarka
pomoc przy napromieniowaniu