grzyby-raz jeszcze

1. Data: 2001-09-24 09:39:52

Temat: grzyby-raz jeszcze
Od: "Beata" <b...@h...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

hejka:-)
jako ze moj slubny obdarzyl nie kilkoma wiadrami grzybow, wpadlam na pomysl
, zeby usmazyc czesc z nich z cebulka i taki sosik zapasteryzowac w
sloiczkach, tylko nie wiem, czy to dobry pomysl. Robil ktos z was cos
takiego..?
pomozcie, bo nagotowalam caly gar sosiku, i jedlibysmy to chyba przez
miesiac:-)))

a druga rzecz:
czy ktos z was suszy grzyby w piekarniku gazowym? jezeli tak to jak dlugo i
w jakiej temperaturze? (zreszta i tak zamiast temperatur przy pokretle mam
tylko 1-2-3-4...;-))

pozdrawiam
Beata:-))

1. Data: 2001-09-24 09:55:47

Temat: Odp: grzyby-raz jeszcze
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytałam w ksiązkach, że do przetworów robionych do słoików tj. grzyby,
mięso, leczo itd nie dodaje się cebuli, bo słoiki "lubią" się otwierać i
trzymam się tego z dobrym skutkiem.

Ela.

Użytkownik Beata <b...@h...torun.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9omurq$m5p$...@f...man.torun.pl...

1. Data: 2001-09-24 10:14:20

Temat: Re: grzyby-raz jeszcze
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy ktos moze probowal aromatyzowac oliwe grzybami? Tak sobie mysle, czyby
nie wrzucic paru kawalkow do oliwy, tylko, czy mi jakis, pardon, syf z tego
nie zrobi?...

Jader

1. Data: 2001-09-24 12:05:22

Od: "Evva" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beata" <b...@h...torun.pl>:

> [...]
> takiego..?
> pomozcie, bo nagotowalam caly gar sosiku, i jedlibysmy to chyba przez

A nie lepiej podzielic na porcje "jednorazowe", w pudeleczka i zamrozic?

Pozdrawiam,

Evva
--
:: mailto:e...@p...pl :: http://3575230212/~evva/ ::
:: Żeby być sobą, trzeba wiedzieć, kto to. ::

1. Data: 2001-09-24 19:40:40

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jader" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
czyby
> nie wrzucic paru kawalkow do oliwy, tylko, czy mi jakis, pardon, syf z

moze sprobuj z suszonymi prawdziwkami.... no nie wiem, jakas mala porcja
moze...

MechaGodzilla

1. Data: 2001-09-24 20:21:18

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jako ze moj slubny obdarzyl nie kilkoma wiadrami grzybow, [...]
Smażone = duszone zjadać od razu, część zakonserwować w occie a inne
lepsze ususzyć niekoniecznie w piekarniku gazowym, chociaż i w tym można,
na wolnym ogniu, przez dwa dni.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-09-25 07:33:09

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małe spostrzeżenie o grzybach...

Wczoraj przywieźli znajomi grzyby z koszalińskiego. 2 skrzynie
prawdziwków. Ale najciekawsze dla mnie to to, że pierwszy raz
widzę grzyby w takim kolorze. Mają przepięknie wiśniowe pod
kapeluszem. jędrne i wiśniowe.

..co województwo to grzyb...inny.

AgataW.

1. Data: 2001-09-25 07:36:13

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

:
[...]

To byly borowiki. Borowik: gruby, bardzo twardy trzon pokryty jest czerwonawą
lub brunatnożółtawą siateczką jaśniejącą ku wierzchołkowi. Miąższ biały, nieco
podbarwiony na czerwonawo tak pod skórką kapelusza, jak i trzonu. W smaku
łagodny, jak wszystkie borowiki.
znalezione na http://grzyby1.republika.pl/grzyby/jj30a.htm

pozdr. Wilma

1. Data: 2001-09-25 08:02:37

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"{Wilma}" <w...@o...pl> wrote:

> [...]
>podbarwiony na czerwonawo tak pod skórką kapelusza, jak i trzonu. W smaku

Dziękuję za informacje. Już się suszą ( bydlaki - bo wielkie i silne).
Pozdrawiam

AgataW.

1. Data: 2001-09-25 08:03:04

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości
: "{Wilma}" <w...@o...pl> wrote:
:
: >
[...]

No to tylko pozazdroscic! Ja niestety znam sie tylko na kurkach, borowikach,
podgrzybkach i tzw. "siniakach". A jak polatalam po tej stronce to widze, ze
tyle jeszcze pysznych grybow mozna by nazbierac.
Ach jak sie ciesze, ze w tym roku byl taki urodzaj! ;o)))

z grzybiarskim pozdrowieniem Wilma

fois gra, gulasz watróbkowy
Kiwi
moze sie czepiam...