grzyby wysypały

11. Data: 2007-06-23 17:57:18

Temat: Re: grzyby wysypały
Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> u was też?
> SJS

na ślasku w okolicach Raciborza (lasy w Żytnej gmina Lyski) są koźlarze,
podgrzybki (zajączki) i maslaki i jest tego od zatrzęsienie bo nikt nie chodzi
na grzyby

12. Data: 2007-06-23 18:03:19

Od: "Bruno" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

HA!
Mój św. pamięci dziadek mawiał na te małe rosnące wśród trawy grzybki
"wysranki" bo niby rosną radośnie tam gdzie krowa "nasrała" :) Dziadek
mawiał też że jajecznica z tymi grzybkami jest pyszna! Jednak ze względu na
nazwę nie miałem jakoś nigdy "smaka" na to danie.

Pozdrawiam
zniesmaczony Bruno :)

13. Data: 2007-06-23 23:14:00

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> na ślasku w okolicach Raciborza (lasy w Żytnej gmina Lyski) są
> koźlarze, podgrzybki (zajączki) i maslaki i jest tego od zatrzęsienie
> bo nikt nie chodzi na grzyby

zaraz, zaraz... czemu NIKT nie chodzi na grzyby??!
moon

--
domo arigato, mister roboto

14. Data: 2007-06-24 18:08:34

Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> zaraz, zaraz... czemu NIKT nie chodzi na grzyby??!
> moon
Bo wszyscy myślą, że na grzyby to sie chodzi jesienią

kotewka orzech wodny
norka na działce
Szukasz ekipy budowlanej z polecenia?
ZABLOKOWAŁA TELEFONY!......