guz na nodze

1. Data: 2003-10-08 11:12:42

Temat: guz na nodze
Od: "PG" <p...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam male pytanie...jakis miesiac temu stluklam sobie noge..zrobil sie siniak
z malym guzem..teraz siniaka nie ma ale ten guz caly czas jest- bardzo
twardy.. czy powinnam z tym isc do lekarza?
Nie wiem czy ma to jakies znaczenie ale w ogole mam z tym problem-
wystarczy lekkie stluczenie i pojawia sie ogromny ciemnofioletowy
siniak..wygladam jakby mnie ktos bil:)
Poradzcie mi cos
pozdrawiam
Ula

2. Data: 2003-10-09 12:30:14

Temat: Re: guz na nodze
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

PG wrote:
> [...]
> z malym guzem..teraz siniaka nie ma ale ten guz caly czas jest- bardzo
> twardy.. czy powinnam z tym isc do lekarza?

nie pytaj tylko idz. na podstawie tekstu nikt ci diagnozy nie postawi.

znik.

padaczka
afty - nawracający problem
zajady - alergia?