raport dzisiejszej Polityki

1. Data: 2003-10-08 12:02:23

Temat: raport dzisiejszej Polityki
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

dość kontrowersyjny raport w dziesiejszej polityce - etyka lekarska

http://polityka.onet.pl/artykul.asp?M=RA

dostępny jedynie fragment

pozdr.

-----------
Paulina i Ola 18.06.2003
http://sus.univ.szczecin.pl/~wojus

2. Data: 2003-10-09 12:32:51

Temat: Re: raport dzisiejszej Polityki
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

wojus wrote:
> witam
> dość kontrowersyjny raport w dziesiejszej polityce - etyka lekarska
> http://polityka.onet.pl/artykul.asp?M=RA
> dostępny jedynie fragment

sorry za bardzo wulgarne okreslenie, ale wg. mojej opinii,
rola etyki lekarskiej zostala sprowadzona do roli
uniwersalnego dupochronu lekarzy.

nie watpie, ze wulgarnosc mojej wypowiedzi nie ma szans
by dorownac zepsuciu srodowisk lekarskich.

znik.

3. Data: 2003-10-09 13:27:27

Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uniwersalnego dupochronu lekarzy.
>
> nie watpie, ze wulgarnosc mojej wypowiedzi nie ma szans
> by dorownac zepsuciu srodowisk lekarskich.

Przepraszam, czy czytał Pan cały artykuł?

pozdr.

-----------

4. Data: 2003-10-09 19:11:43

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uniwersalnego dupochronu lekarzy.
>
> nie watpie, ze wulgarnosc mojej wypowiedzi nie ma szans
> by dorownac zepsuciu srodowisk lekarskich.

zle watpisz. Ona przebila.

casus

5. Data: 2003-10-10 10:32:43

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

wojus wrote:

> Przepraszam, czy czytał Pan cały artykuł?

czytalem. niestety "etyka lekarska" wypacza
takze ten problem. doja ile sie da z rodziny,
zanim powiedza ze nic sie nie da zrobic.

znik.

6. Data: 2003-10-10 10:53:54

Od: "WaldiM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uniwersalnego dupochronu lekarzy.
>
> nie watpie, ze wulgarnosc mojej wypowiedzi nie ma szans
> by dorownac zepsuciu srodowisk lekarskich.

chcialem delikatnie zwrocic uwage, ze takie mamy srodowisko lekarskie, jakie
mamy spoleczenstwo...
uklad jest polaczony... lekarze wywodza sie ze srodowiska w ktorym zyja i w
ktorym pozniej pracuja...
to nie sa ludzie importowani jak londynscy kierowcy autobusow po drugiej
wojnie swiatowej...

WaldiM
http://forum.antykoncepcja.pl

7. Data: 2003-10-11 00:09:51

Temat: Odp: raport dzisiejszej Polityki
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WaldiM <w...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bm6350$n69$...@n...onet.pl...

> [...]
> ktorym pozniej pracuja...
> to nie sa ludzie importowani jak londynscy kierowcy autobusow po drugiej

Ciekawe skąd się bierze ta nienawiść czesci społeczeństwa do lekarzy. Czyżby
widząc tych którzy biora łapówki, widzieli siebie. Najwieksze pretensje mają
te cwaniaczki, które jak nie dostana renty to krzycza jacy to lekarze sa
nieuczciwi. Przeciez oni nie moga pracowac. Ale krasc i chlac jakos moga.

Piotr Maksymowicz

8. Data: 2003-10-13 08:35:35

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

WaldiM wrote:

> [...]
> ktorym pozniej pracuja...
> to nie sa ludzie importowani jak londynscy kierowcy autobusow po drugiej

a co ma piernik do wiatraka?
lekarz to tez czlowiek. jak widzi mozliwosc zeby zyc latwiej,
korzysta z tej mozliwosci. jesli skorzystanie mozliwosci
wiaze sie z wyzyskiem, jest to juz kwestia sumienia lekarza.
jak wiadomo to sa ludzie, wiec maja rozne sumienia.
niestety obecny system lecznictwa sprzyja patologiom.
kasa lata niewiadomo ktoredy, i pacjent nie moze
powiedziec "place wiec wymagam". wiec jest wlasnie
tak jak widac.

niestety mialem "nieprzyjemnosc" zetkniecia sie
z tym "systemem" ze wzgledow zdrowotnych kilanascie
razy, w tym ze 3 z powodu wlasnego zdrowia.
powiem tyle. system jest chory. nawet probowalem
sie zatrudnic w tym "systemie". spoko. nie jako
lekarz. slyszac rozmowy pomiedzy lekarzami uszy
mi po prostu zwiedly. sami lekarze wiedza np.
gdzie nie nalezy leczyc swoich dzieci, bo ....
.... straci sie i kase, i zdrowie dzieciaka.

wiec niech nikogo nie dziwi owa
zdumiewajaca "nienawisc do srodowiska lekarzy".
doskonale wiem ze problem lezy zupelnie gdzie indziej,
niestety lekarze sa tu na samy koncu "cyklu wykonawczego".

znik.

9. Data: 2003-10-13 09:26:28

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bmdo14$4nj$1@news.lublin.pl tako rzecze Grzegorz Szyszlo

> wiec niech nikogo nie dziwi owa
> zdumiewajaca "nienawisc do srodowiska lekarzy".

Nienawiść to za dużo powiedziane, ale dlaczego tylko dwie grupy
zawodowe: włoska mafia i polscy lekarze mają wpisaną omertę - zmowę
milczenia w kodeks etyczny ?
P.S. Wiem, biję poniżej pasa itd. ale to, że zjazd lekarzy w czasach
zapaści służby zdrowia bije pianę ideolo to propagandowy samobój.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

guz na nodze
padaczka
afty - nawracający problem
zajady - alergia?