guzek w pochwie

1. Data: 2004-09-28 18:21:20

Temat: guzek w pochwie
Od: "A&J&A Kotwica" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pytanie jak dla mnie dość intymne.
Jakiś rok po urodzeniu dziecka zauważyłam (wyczułam) w pochwie mały guzek.
Byłam z tym u ginekologa, ale moja pani ginekolog ani w badaniu USG ani
takim normalnym nic nie znalazła.
Powiedziała, że to prawdopodobnie tłuszczak i powinien za jaki czas zniknąć.
Stwierdziła, że jeśli nie zniknie przez dwa miesiące mam się ponownie
zgłosić na badanie, a w przypadku gdyby zaczął się powiększać mam przyjść
natychmiast.
Pomyślałam, że skoro to nic takiego, to nie ma pośpiechu...i zupełnie o tym
zapomniałam.
Tymczasem minęło ponad pół roku a guzek jak był tak jest. Raczej nie urósł.
Jest dość głęboko i w zasadzie nie w pochwie, tylko jeszcze gdzieś głębiej,
ale przez pochwę jest wyczuwalny.
Jest dość twardy, nieduży (jakieś 3 x 5 mm), zaokrąglony, ale podłużny
(wyższy niż szerszy), boli po naciśnięciu.
Mam ciągle urwanie głowy z poważnymi problemami zdrowotnymi dziecka i nie
mam ostatnio czasu biegać po lekarzach w swoich sprawach, ale jeśli ktoś z
was orientuje się co to mogłoby być, będę wdzięczna za informację.
Czy może to być jakieś zbliznowacenie albo coś innego po porodzie?
sorry za długawy post
pozdr
Ania