haft huculski - pytanie

1. Data: 2004-02-03 20:31:35

Temat: haft huculski - pytanie
Od: "Stanisław Rutkowski" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam wiedzy dotyczącej haftu huculskiego. Czy wiecie gdzie coś znajdę na
ten temat?
Będę wdzięczny za wskazanie zródeł.

Wielce zobowiązany sybaryta

1. Data: 2004-02-03 22:30:08

Temat: Re: haft huculski - pytanie
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stanisław Rutkowski wrote:

> Szukam wiedzy dotyczącej haftu huculskiego. Czy wiecie gdzie coś znajdę na
> ten temat?
> Będę wdzięczny za wskazanie zródeł.

W internecie szanse masz niewielkie- chyba że się posługujesz czeskim
albo ukraińskim- może w tych językach coś jest...
A jeśli Ci potrzeba dokładnych informacji, wybierz się do najbliższego
uniwerku na wydział etnograficzny- pewnie mają coś w bibliotece, albo do
muzeum etnograficznego. W Warszawie w muzeum jest biblioteka, w której
daje się znaleźć całkiem ciekawe rzeczy :) Przypuszczam, że najwięcej
mają tam, gdzie Hucułowie żyli/żyją (o ile żyją- mnie interesują
Bojkowie, o Hucułach wiem niewiele)- poszukaj informacji w miejscowych
muzeach, skansenach itp. (czasem mają swoje strony, tylko trzeba
wiedzieć, gdzie te muzea są).
I tak przy okazji: nie dwa razy posta z tym samym pytaniem- wszyscy już
to przeczytali, a jak ktoś będzie wiedział, to Ci odpowie, ot prosta
usenetowa zasada...

Pozdrawiam
Julita
--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-02-03 22:32:09

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka wrote:

> I tak przy okazji: nie dwa razy posta z tym samym pytaniem-

oczywiście miało być: nie wysyłaj :)

J.
--
www.szpilka.netnafta.pl