(haft płaski) szukam kursu

1. Data: 2005-10-23 11:47:47

Temat: (haft płaski) szukam kursu
Od: "ar156" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Poszukuje kursu on-line haftu płaskiego. Przeglądałam archiwum, jest tam
podany link, ale niestety jest już chyba nieaktualny....
Jestem również ciekawa jakie nici nadają się do tego typu haftu...czy może
jest to zwykła mulinka? Ja dotychczas tylko "krzyżykowałam", ale teraz
bardzo chciałabym wyszyć sobie pasek i to właśnie "płaskim". Interesują mnie
wzory kwiatków oraz takich "wygibasów" (jeżeli ktoś wie o co mi chodzi :-) )
, a więc jeżeli znalazłyby sie jeszcze linki do wzorków to....
Dzięki Gonia

2. Data: 2005-10-23 20:15:16

Temat: Re: (haft płaski) szukam kursu
Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukaj dobrze w archiwum tam muszą być kursy on-line. Chyba w hafcikach
albo na innej
na zdjęciach poniżej masz wzór paska haftem płaskim.
Aramis

http://pg.photos.yahoo.com/ph/wojtekstr/my_photos

3. Data: 2005-10-25 20:35:04

Od: "ar156" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora