hałas

1. Data: 2000-11-14 08:52:22

Temat: hałas
Od: "małgorzata" <m...@p...kwp.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój świeży dom stoi w ruchliwej okolicy - pociągi, samochody. Działka jest
jeszcze niezagospodarowana, planuje ją obsadzić z tyłu i z boków brzozami,
ale może jest coś, co lepiej tłumi hałas (może iglaki - chroniły by przed
hałasem również w zimie). Jakie macie z tym doświadczenia - pomóżcie, bo mój
dom całkiem mi obrzydnie.

2. Data: 2000-11-14 17:24:15

Temat: Re: hałas
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

My mamy w rogu ogrodu oczko wodne z malym wodospadem. W czasie pracy
(mam biuro w domu) wlaczam wodospad i jego szmer blokuje mi kompletnie
jakiekolwiek rozmowy, szczekajace psy, itd. u sasiadow za plotem.
Oczywiscie nie rozwiazuje sytuacji sam w sobie, ale w kombinacji z
gestymi krzewami albo solidnym murem bardzo pomaga.
Magdalena Bassett

3. Data: 2000-11-25 00:23:43

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oczywiscie nie rozwiazuje sytuacji sam w sobie, ale w kombinacji z
> gestymi krzewami  albo solidnym murem bardzo pomaga.

Ja mam od ulicy siatkę drucianą, na niej rośnie dzikie wino, potem jest szpaler
jaśminów przeplatanych forsycją, póżniej rząd tuji. NIC NIE POMAGA, a zajmuje
pas około 5 metrów od drogi. Z lewej mam 1,5 metrowy mur u sąsiada, auta słyszę
dopiero jak zza niego wyjadą. Zbuduj mur kamienny ale 2,5 metrowy. To powinno
pomóc. Można kupić segmenty ogrodzeniowe 0,5 na 2 metry, do tego słupki itp
adres: http://www.infocity.com.pl/mobet/
To można obsadzić winem albo jak kto woli, A koszt przyzwoity. INACZEJ będziesz
żałować, że tego nie zrobiłać do czasu aż zrobisz.
Pozdrawiam Wojtek

iglaki
datura - co mam zrobić z tym fantem?
Oczko wodne i pompa