halogenowe oświetlenie

1. Data: 2006-08-08 18:54:07

Temat: halogenowe oświetlenie
Od: madzia <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy może mi ktoś doradzić na temat żarówek halogenowych, a mianowicie
chcę kupić lampę sufitową osmioramienną. Każde ramie zakończone jest
żarówka 5 wat. Chodzi mi o to czy taka moc wystarczy do pokoju o metrażu
16 m2, czy będzie za ciemno. Nie chodzi mi o czytanie przy nim bo do
tego mam osobną lampkę. Mówią, że żarówki halogenowe mają większą moc.
Czy to prawda?
Pozdrawiam Madzia

2. Data: 2006-08-17 07:46:43

Temat: Re: halogenowe oświetlenie
Od: "NATANEL" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W sumie to 40W ja bym zaczynał od 60W, ale napisz jakie są te żarówki
reflektorki?
Nie jest to za dużo jeżeli chcesz bazować tylko na takim oświetleniu.
1.Możesz zastosować mocniejsze żarówki i dodatkowo ściemniacz wtedy możesz
regulować poziom oświetlenia przy zastosowaniu żarówek większej mocy.
2.Wcale nie jest powiedziane że pokój musi być oświetlany z jednego punktu
możesz zastosować dodatkową lampę "do podświetlania sufitu" i załączać ją
wtedy kiedy chcesz mieć jaśniej.

Pozdrawiam

Natanel

Użytkownik "madzia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> będzie za ciemno. Nie chodzi mi o czytanie przy nim bo do tego mam osobną
> lampkę. Mówią, że żarówki halogenowe mają większą moc. Czy to prawda?

zlewozmywak przy zmywarce
Blat na narożnik
polaczenie parkietu i terakoty
Zamówiona moc/zabezpieczenia
Ochrona mieszkan w bloku przed zlodziejami