handbike , czy jest zapotrzebowanie?

1. Data: 2004-04-21 15:55:06

Temat: handbike , czy jest zapotrzebowanie?
Od: "rolins" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chciałbym poznać opinie ludzi korzystających z tego forum na temat
zapotrzebowania Polskiego rynku na Handbike - czyli rower napędzany rękami.
Dodam że zdaje sobie sprawę iż w Polsce można już kupić handbike , jednak
modele które oferują Polscy producenci to zazwyczaj wózki do nieco szybszego
przemieszczania niż prawdziwe handbike. Mi chodzi profesjonalny rower do
ścigania po atrakcyjnej cenie (połowa ceny producentów zagranicznych).

2. Data: 2004-04-22 10:15:25

Temat: Re: handbike , czy jest zapotrzebowanie?
Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!

> zapotrzebowania Polskiego rynku na Handbike - czyli rower napędzany
rękami.
tak myślę, ze takie zapotrzebowanie jest

. Mi chodzi profesjonalny rower do
> ścigania po atrakcyjnej cenie (połowa ceny producentów zagranicznych).
a jeśli chodzi o rower do ścigania się to nie wiem mam paru kumpli co by
rower napędzany ręcznie kupili, ale chyba nie chcą sie ścigać, sa i tacy
co by kupili w miare normalnej cenie rower trójkołowy
pozdrawiam Wiesław

3. Data: 2004-04-22 18:26:45

Od: "rolins" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rower napędzany ręcznie kupili,  ale chyba  nie chcą sie ścigać, sa i tacy
> co by kupili w miare normalnej cenie rower trójkołowy

Na stronie www.mono-ski.prv.pl w dziale HANDBIKE sa zdjecia roweru mojej
konstrukcji ktory moge na zamowienie wykonac. Zapraszam Ciebie, twoich kolegów
i wogóle wszystkich. W krótce będą tam zamieszczone noewe modele które są w
fazie produkcji. Pozdrawiam

Re: UZUPEŁNIENIE!!!! Firma COMPLEX
Kierowca ON
Niebezpieczne związki. Zabawa w miłość?