hiperlipidemia jakie potrawy

1. Data: 2005-07-04 11:56:01

Temat: hiperlipidemia jakie potrawy
Od: "Jarek Studio+" <jaroslawsz@_wytnij_studio-plus.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!
Jeden z domowników musi pozbyć się nadmiaru cholesterolu i lipidów, co
powinien jeść a czego nie to wiem. Gożej z przełożeniem tego na talerz :))
Nasze nawyki żywieniowe to niestety typowa kuchnia polska - czyli tłusto i
koniecznie mięso (wieprzowina, wołowina). Bardzo proszę o jakies linki do
stron z przepisami kuchni wegetariańskiej. Może macie jakies przepisy na
róznego rodzaju potrawy gdzie baza sa warzywa i drób.

Ogromne dzięki za wszelkie porady.

Pozdrowienia Agnieszka

2. Data: 2005-07-04 14:13:42

Temat: Re: hiperlipidemia jakie potrawy
Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek Studio+" <jaroslawsz@_wytnij_studio-plus.pl> wrote in message
> [...]

> wegetariańskiej. Może macie jakies przepisy na róznego rodzaju potrawy gdzie baza

Hmmm...Google chyba jescze nie zbankrutowal...
A kurczka - choc malo wegetarianski - jest niskotluszczowy jesli jest obdarty ze
skory (i ew. warstwy tluszczu pod niej nagromadzonej) i upieczony bez tluszczu albo
usmazony na niskocholestorelowym oleju lub oliwie z oliwek. Zadnych tlustych roslow
:-)))

Ale...Wiele potraw wegetarianskich wyjkazuje co prawda brak miesa, ale opartych jest
na tluszczach, jajkach, tlustym serze i innych generalnie nie zalecanych tluszczach
wiec nalezy uwazac. A przede wszystkim NALEZY ZASIEGNAC PORADY _KOMPETENTNEGO_
DIETETYKA!!!

3. Data: 2005-07-04 20:25:09

Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Studio+ wrote:

>Bardzo proszę o jakies linki do
> stron z przepisami kuchni wegetariańskiej.

> Pozdrowienia Agnieszka

Goraco polecam www.puszkkka.spinacz.pl - duza skladnica dan, latwe
wyszukiwanie po skladnikach, ciekawe przepisy, mila strona.

Magdalena Bassett

głupi bertender z amsterdamu...
Przywieranie panierki
Panierka - przywieranie