głupi bertender z amsterdamu...

1. Data: 2005-07-04 10:53:56

Temat: głupi bertender z amsterdamu...
Od: "Qq" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem 5 l heinekena w takim plastykowym minikegu, co to nie ma instrukcji
obsługi. Pod klapką jest wężyk, "ciurkawka" i... koniec.
Prezent miły mi wielce, zwłaszcza, że na dzień ojczego, ale jak to otworzyć,
nie zalewając sąsiadów?
Napisałem do Heinekena, piszę do Was, kupa światowych ludzi tu bywa, Ewcia,
albo Krysia Opakowana pewnie wiedzą, Waldek też...

Qq

2. Data: 2005-07-04 11:47:44

Temat: Re: głupi bertender z amsterdamu...
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 4 juillet 2005 ŕ 12:53:56, dans <dab42i$ojo$1@atena.e-wro.net> vous écriviez
:

> Napisałem do Heinekena, piszę do Was, kupa światowych ludzi tu bywa, Ewcia,
> albo Krysia Opakowana pewnie wiedzą, Waldek też...

To do Waldka albo do Krysi lepiej... To ni sa w Krainach Deszczowcow.
Tutaj jak puszka piwa ma pol litra to juz za duuza jest uwazana.

Ewcia

--
Niesz

3. Data: 2005-07-04 12:22:24

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Qq schrieb:
> [...]
> Napisałem do Heinekena, piszę do Was, kupa światowych ludzi tu bywa, Ewcia,
> albo Krysia Opakowana pewnie wiedzą, Waldek też...

Wezyk?! Zwykle pod klapka jest taki mini kranik do wyciagniecia i do
przekrecania w celu napelnienia szkla. Wydawalo mi sie ze to w tych 5
litrowych puszkach standard. Obawiam sie, ze do tej puszki potrzebna
jest specjalne ustrojstwo, zeby odpompowac. Kiedys cos takiego trzeba
bylo tez w Bierlandii kupowac az poszli na latwizne i wbudowali te
kraniki. Daj Ojczu kochanemu i niech sie martwi. Jak zapragnie to
dziurkie zrobi i wezykiem do wina bedzie spuszczal. Grunt, to porzadnie
schlodzic i nie narazac na wstrzasy.

Ik malo swiatowy

4. Data: 2005-07-04 12:26:10

Od: "don Calogero Sedara" <c...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
>
> To do Waldka albo do Krysi lepiej... To ni sa w Krainach Deszczowcow.
> Tutaj jak puszka piwa ma pol litra to juz za duuza jest uwazana.

tak, tak.
trzeba się wymigiwać od pomówienia opilstwa.
Ale taka Krysia, czy inny Walduś...
don Calgero Sedara

5. Data: 2005-07-04 12:51:44

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 4 juillet 2005 ŕ 14:26:10, dans <daba6q$qrj$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> tak, tak.
> trzeba się wymigiwać od pomówienia opilstwa.
> Ale taka Krysia, czy inny Walduś...

...e taam. My mamy wino w takich wiekszych pojemniczkach : co kraj to
obyczaj.

> don Calgero Sedara

A moze Don Spaghetti ?;)

Ewcia

--
Niesz

6. Data: 2005-07-04 12:54:04

Od: "Qq" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ojczu kochanemu i niech sie martwi. Jak zapragnie to dziurkie zrobi i
> wezykiem do wina bedzie spuszczal. Grunt, to porzadnie schlodzic i nie

No przeciez ojciec to JA!!!! To ja, to ja!!! To JA, ja-ja mam beertender i
klopot.... Pewnie, ze moge rozgrzac gwozdzia nad palnikiem gazowym i dzgnac,
ale chiba nie o to chodzi... Matko Boska, czy ja jestem najglupszy w tym
kraju?...

Qq

7. Data: 2005-07-04 13:52:54

Od: "maciej debski" <mac@not_for_spammers.tv> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qq" <p...@o...pl> napisał...

> Dostałem 5 l heinekena w takim plastykowym minikegu, co to nie ma
> instrukcji obsługi. Pod klapką jest wężyk, "ciurkawka" i... koniec.

daleko szukac nie trzeba (moze gooooo...)
http://www.beertender.ch/index-en.asp
wyglada jednak na to ze nie bedzie latwo dostac sie do zawartości...

mac

8. Data: 2005-07-04 14:06:24

Od: "don Calogero Sedara" <c...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qq" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dzgnac,
> ale chiba nie o to chodzi... Matko Boska, czy ja jestem najglupszy w tym

No na to wygląda...
don Calgero Sedara

9. Data: 2005-07-04 14:08:31

Od: "don Calogero Sedara" <c...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze Don Spaghetti ?;)

Non spaghetti - pasta, o mia czekulada...

don Calogero Sedara

10. Data: 2005-07-04 14:27:08

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

maciej debski schrieb:

> daleko szukac nie trzeba (moze gooooo...)
> http://www.beertender.ch/index-en.asp
> wyglada jednak na to ze nie bedzie latwo dostac sie do zawartości...
>
> mac

Maciej ma pewnie racje. Moze nie trzeba bedzie az za jakies 200 Euro
cuda kupowac ale kiedys tak nakladka do duzych puszek kosztowala jakies
12 DM, jesli dobrze pamietam. Cala nadzieja w tym, ze Polak, jak chce
wypic - potrafi.

Irek

Przywieranie panierki
Panierka - przywieranie