historia psychologi spolecznej..

1. Data: 2003-11-21 20:44:32

Temat: historia psychologi spolecznej..
Od: "Misio__" <t...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam, gdzie w sieci moge znalesc historie psychologi spolecznej, potrzeboje
na referat, bardzo bede wdzieczny osobie ktora mi pomoze, na googlach nic
nie ma :(
pozdrawiam
Tomek S.

1. Data: 2003-11-21 23:21:41

Temat: Re: historia psychologi spolecznej..
Od: "Morpheus" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

poszukaj tutaj...
powinienes cos znalezc..
choc powiem Ci ze kiedys mialem sciagnieta cala psych spoleczna... w formie
pdf.. lacznie z pracami i komentarzami..
niestety.. szukalem na plytkach, nie znalazlem albo przeoczylem..
wiec zerknij na ten link i kliknij sobie na psych spoleczna.. moze
znajdziesz cos interesujacego

powodzenia

bye
http://www.psychobaza.prv.pl/