hmmm

1. Data: 2000-07-20 14:01:17

Temat: hmmm
Od: Bulsky <b...@s...fn.pl_no_spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)))

Po ostanich niepowodzeniach w moim zyciu postanowilem napisac o swoich
problemach na ta grupe , jednak po przeczytaniu kilkunastu postow
stwierdzilem ze rozmawiacie tu o rzeczach ,ktore mnie rowniez dotycza .
Myslalem ,ze jestem jakis dziwny i problemy z ktorymi sie borykam sa
smieszne w porownaniu z problemami innych ludzi .Widze ,ze nie tylko ja
zstanawiam sie dlaczego tak sie dzieje na tym swiecie i jak temu
zaradzic .

Tak czy siak chce podziekowac osobom tu piszacym, za to ,ze mi pomogli
, (pewnie nawet o tym nie wiedza ;-) ) .
Czytam wasze wypowiedzi i ucze sie tego , czego jeszcze nie umiem.

____ __ __ _ ____ __ _ _ _ |"To czego nie wiemy , |
/(_)_) / / / // ) ( ( _) / / )\ \/ ) | potrzebne nam właśnie, |
/ _ ( / (_) // /_ _) \ / _ < \ / | to co wiemy,nie przyda |
/_(_)_)( ____//____)(_____)/_( )_) /_/ | się na nic ... " |

1. Data: 2000-07-20 15:52:27

Temat: Re: hmmm
Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Bulsky napisał(a) w wiadomości:

>Po ostanich niepowodzeniach w moim zyciu

:-(((

>Myslalem ,ze jestem jakis dziwny

A znasz "calkiem normalnego czlowieka"?. Jesliby taki sie nawet
znalazl,...to spelnialby normy ustanowione przez innych nie calkiem
normalnych ludz, wiec...

>i problemy z ktorymi sie borykam sa
>smieszne w porownaniu z problemami innych ludzi

Fakt, niby nie powinno, ale jednak pociesza.

>.Widze ,ze nie tylko ja zstanawiam sie [...]

Mhhm.

>Tak czy siak chce podziekowac osobom tu piszacym, za to ,ze mi pomogli
>, (pewnie nawet o tym nie wiedza ;-) ) .
> Czytam wasze wypowiedzi i ucze sie tego , czego jeszcze nie umiem.

IMHO wiekszosc uczestniczy tu w dyskusjach z tego samego powodu. Do dziela
wiec :-)

Pozdrowka
Moncia

1. Data: 2000-07-20 16:14:30

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bulsky <b...@s...fn.pl_no_spam> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@s...fn.pl_no_spam...

> Tak czy siak chce podziekowac osobom tu piszacym, za to ,ze mi pomogli
> , (pewnie nawet o tym nie wiedza ;-) ) .
> Czytam wasze wypowiedzi i ucze sie tego , czego jeszcze nie umiem.

zrobilo mi sie milo :)

--
pozdrawiam Valérie

1. Data: 2000-07-20 17:48:05

Temat: Odp: hmmm
Od: "Mirek Z..." <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bulsky <b...@s...fn.pl_no_spam> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@s...fn.pl_no_spam...

> Czytam wasze wypowiedzi i ucze sie tego , czego jeszcze nie umiem.

Ja tak samo... i pewnie większość tutaj także... więc nie masz się czym
przejmować :-)

--
Pozdrówka
Mirek Z...

Re: Ach... ja biedna, mala, wulgarna dziewczynka.
Re: jeszcze o nienawiści
Re: Co robic?
Re: homoseksualizm
Re: odp: Wstyd