holter

1. Data: 2000-02-04 21:46:41

Temat: holter
Od: "Iza" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

W środę mam się zgłosić najpierw na badanie echa serca potem założą mi
holter. Wiem, ze mam z tym chodzic przez 24 godziny...ale.... co mam w tym
czasie robić? zachowywać sie normalnie - to wiem ale będę wtedy w domu a w
domu raczej odpoczywa się, więc czy to badanie da rzeczywisty obraz "mojego
serduszka"?. Czy mogę wtedy napić się kawy (normalnie piję 3 - niskie
ciśnienie) alkoholu (to tak z ciekawości), papieros... Może głupie zadaję
pytania ale po raz pierwszy będę miała robione to badanie i nie wiem jak się
przygotować. Za wszelkie odpowiedzi serdecznie dziękuję.

pozdrawiam wszystkich iza

2. Data: 2000-02-06 10:24:38

Temat: Odp: holter
Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie zadajesz glupich pytan. Rob to co zwylke, idz na spacer, przejdz
sie po schodach, a przede wszystkim zapisuj co, o ktorej godzinie robilas
bez przesadnej szczegolowosci). Tak poza tym, to powinnas o te rzeczy
dokladnie wypytac lekarza zakladajacego Ci Holtera.
Pozdrawiam,
SG
Użytkownik Iza <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5NHm4.42196$H...@n...tpnet.pl...

3. Data: 2000-02-09 01:46:47

Temat: Re: Odp: holter
Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

I nie zapomnij wypić trzech kaw, golnšć ćwiarteczkę i wypalić pół paczki
"mocnych". Tylko wiesz, tak z umiarem, nie więcej niż codziennie.
BTW: parę lat picia kawy z papieroskami i alkoholem to wieńcówka murowana, nawet
u kobity.
Niezły z Ciebie aparacik, Izo!
Jeżeli to ma być do papierów na rentę, to nie życzę Ci zdrowia :-)
M.A.

Kupie pytania!
Re: zalozenia czumizmu - cd. cz.III
Re: zalozenia czumizmu - cd. cz.III