hortensja

1. Data: 2000-05-12 12:09:07

Temat: hortensja
Od: "estherka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję wiadaomości na temat uprawy hortensji.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
estherka

2. Data: 2000-05-13 14:26:19

Temat: Odp: hortensja
Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz www.ogrodnik.pl szukacz hortensja
Pozdrawiam Pawel Slomczynski

3. Data: 2000-05-14 08:40:53

Temat: Re: hortensja
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
A uprawiasz ja w ogrodzie czy dostalas kwitnaca w doniczce?
Pozdrawiam serdecznie, Wiesia Karpowicz

4. Data: 2000-05-14 08:55:52

Od: "estherka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ją w doniczce i obawiam się, że zaczyna mi powoli umierać (opadły
kwiatostany zarówno te już rozkwitłe jak i pąki).

Dzięki za jakąś poradę. Mam ją po raz pierwszy i chwilowo nie wiem jak dalej
z nią postępować.
estherka

5. Data: 2000-05-14 13:00:40

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Hortensja w doniczce powinna stac w miejscu slonecznym. Potrzebuje duzo wody
( odstalej), ziemia powinna byc zawsze wilgotna, w czasie upalow hortensje
trzeba podlewac codziennie a nawet dwa razy w ciagu dnia - ta Twoja moze ma
po prostu za sucho.
W pokoju w ktorym kwitnie nie powinno byc za goraco, w chlodniejszym
pomieszczeniu dluzej kwitnie.
Pozdrawiam, Wiesia

estherka wrote in message ...
> [...]
>kwiatostany zarówno te już rozkwitłe jak i pąki).
>
>Dzięki za jakąś poradę. Mam ją po raz pierwszy i chwilowo nie wiem jak

SLUB NA GRUPIE !!!! - LIMERYK
marzenie o programie do ogródka
Manipulacja a "Ballada na śmierć szerszenia"
Zdjecia z ogrodu B. Radzimierskiego.
Lipa drobnolistna - pilne