hurtownie włoczek w Warszawie

1. Data: 2006-05-12 13:46:47

Temat: hurtownie włoczek w Warszawie
Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny drogie,
Pan na Garażowej podobno się zamknął. Szukam zatem innych hurtowni włóczki w
Warszawie lub niedalekich okolicach. Znacie jakieś?

Pozdrawiam,
Joe

2. Data: 2006-05-16 13:03:13

Temat: Re: hurtownie włoczek w Warszawie
Od: " jola" <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joe <j...@k...pl> napisał(a):

> [...]
> Pan na Garażowej podobno się zamknął. Szukam zatem innych hurtowni włóczki
> Warszawie lub niedalekich okolicach. Znacie jakieś?

Niestety, hurtownia na Garażowej przestała istnieć... :-( Dostarczają już
tylko bezpośrednio do sklepów. Rozmawiałam z nimi niedawno. Szkoda!

3. Data: 2006-05-16 17:05:49

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Bielanach na ul. Włościańskiej niedaleko Broniewskiego
http://www.agmako.com.pl/

4. Data: 2006-05-17 07:34:25

Temat: Re: hurtownie w?oczek w Warszawie
Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam taka mala hurtownie przy ul.Boya, obok Pl.Unii. Jest tam troche
wloczek, ceny dosc atrakcyjne, nieatrakcyjne sa za to zdecydowanie
panie ktore tam pracuja, ale jak ktos odporny to sie nie da wystraszyc
:-)

AniaK
*******
http://www.anavilma.prv.pl