i jeszcze jedno ....

1. Data: 2001-09-12 13:01:25

Temat: Re: i jeszcze jedno ....
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vefour wrote:

> I jeszcze jedno, bez komentarza - Nostradamus w 1654....
>
> In the City of God there will be a great thunder, Two brothers torn apart
>
> by
>
> Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb",
>
> "The third big war will begin when the big city is burning"
>
> - Nostradamus 1654
>
> "W Mieście Boga grzmot wielki będzie, dwóch braci przez Chaos rozszarpanych
>
> zostanie , forteca runie, wielki przywódca podda się, trzecia duża wojna
>
> wybuchnie kiedy duże miasto palić się zacznie."
>
> V.

jasne jasne....
ja tez moge przewidziec, ze bedzie wielka wojna jak jedno wielkie
panstwo uderzy w drugie wielkie panstwo...
--
Anna

1. Data: 2001-09-12 13:32:24

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> V.
Dobrze się bawisz?
Jak nie wiesz co jeszcze można robić rękami to ci podam na priv. parę
pomysłów.
[nie]pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-09-13 07:01:41

Od: "kosek" <k...@f...of.pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
> I jeszcze jedno, bez komentarza - Nostradamus w 1654....
<ciach>

Czy tę przepowiednie ogłosił dopiero po śmierci?
Nostradamus był wielkim człowiekiem, lekarzem, i astrologiem, ale chyba nie
aż tak wielkim by mówić coś po własnej śmierci. Przypomnę - żył w latach
1503-1566.

Kosek
mailto: k...@f...of.pl

pokarm .....
RE: Czy macie slabosc do...
RE: Czy macie slabosc do...
Rarytasy Wegetarian. 100 Dań Z Całego Świata
Pomocy szybciutko!