RE: Czy macie slabosc do...

1. Data: 2001-09-12 12:41:26

Temat: RE: Czy macie slabosc do...
Od: A...@w...pl (Anna Sekulska) szukaj wiadomości tego autora

>no, niezle, niezle, choc sadze, ze nalesniki sa jednak malo
>sztuczne...mam robic rezerwacje stolika?

>Kuchara zza gara w Cafe Za Slupem

No jak to? A sernik, przeciez to same konsrwanty?
Bardzo prosze o miejscowke.

Anka

1. Data: 2001-09-12 13:10:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>No jak to? A sernik, przeciez to same konsrwanty?
>Bardzo prosze o miejscowke.
>
>Anka

no tak, klawiatura mi sie omskla. serniczek, jak zywy

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-12 15:07:27

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
O tyle was tam za slupem, ze czuje, iz musze dolaczyc.
Ide z galaretka owocowa z torebki. Moge.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-09-12 15:14:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>O tyle was tam za slupem, ze czuje, iz musze dolaczyc.
>Ide z galaretka owocowa z torebki. Moge.
>pozdr. Jerzy

Drogi Jerzy

1. primo - tu nie ilosc sie liczy a jakosc ;)
2. primo - a jaka inna galaretke pragniesz robic? obawiam sie, ze
to troche jak z tymi sardynkami. ALE...pomysl, co moglbys wlozyc
do w/w galaretki, co na wierzch, wroc za pol godziny to pogadamy

K Cafe ZS
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-12 17:02:30

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drogi Jerzy
> 1. primo - tu nie ilosc sie liczy a jakosc ;)
Po cichu liczylem na ilosc. ;-(((

> 2. primo - a jaka inna galaretke pragniesz robic? obawiam sie, ze
> to troche jak z tymi sardynkami. ALE...pomysl, co moglbys wlozyc
> do w/w galaretki, co na wierzch, wroc za pol godziny to pogadamy
Czyste owoce, samo zdrowie.
pozdr. Jerzy
PS
Ale moze jako bylego konsumenta zupek chinskich - zjadlem ich bodajze w
calym zyciu ze 20 - uznacie mnie za kombatanta [zaswiadczenie? - moja
watroba, która odmawia, ze mna, w tej kwestii wspólpracy!]?

1. Data: 2001-09-12 17:55:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Po cichu liczylem na ilosc. ;-(((

>Czyste owoce, samo zdrowie.
>pozdr. Jerzy

czyste owoce odpadaja. Musza byc puszkowe. A z wierzchu niech
bedzie psikana smietana, albo choc Sniezka (taka psikana smietana
to fajna rzecz na kawce, trza bedzie dawac w Cafe...)
No to chodz, tylko sie wiecej nie wychylaj z zadnymi zwiezymi
owocami!

K.
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-12 18:21:35

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> O tyle was tam za slupem, ze czuje, iz musze dolaczyc.
> Ide z galaretka owocowa z torebki. Moge.
> pozdr. Jerzy

Jerzy to przytul jeszcze Herbatke z sosem Napoli Knorra i zupkami
koreanskimi KimChi ;-)

1. Data: 2001-09-12 21:24:41

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jerzy to przytul jeszcze Herbatke z sosem Napoli Knorra i zupkami
> koreanskimi KimChi ;-)
Zrobię to jak odłożysz na bok tego Knura. ;-)))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-09-13 05:00:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Jerzy to przytul jeszcze Herbatke z sosem Napoli Knorra i zupkami
>koreanskimi KimChi ;-)

I to juz???????

Krysia
Cafe Za Slupem