single/double cream

1. Data: 2001-09-12 14:15:17

Temat: single/double cream
Od: "lula" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomocy!

Jakie są polskie odpowiedniki single cream i double cream? Studiuję właśnie
brytyjską książkę kucharską i ogarnęły mnie wątpliwości...

1. Data: 2001-09-12 14:57:11

Temat: Re: single/double cream
Od: "Setsuna" <m...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam w Angli od prawie 2 lat i ciagle sama nie pamietam :-) Wiem tylko
tyle, ze double cream mozna ubic totez czesto uzywam do przekladania tortow,
a single cream jest rzadszy i nie daje sie ubic, ja uzywam go do kawy...

1. Data: 2001-09-12 15:19:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Pomocy!
>
>Jakie są polskie odpowiedniki single cream i double cream? Studiuję właśnie
>brytyjską książkę kucharską i ogarnęły mnie wątpliwości...

jedno cienka smietana (do sosow, polewania roznych rzeczy), druga
gesciejsza (to pewnie i tlusciejsza), tez do polewania, najlepiej
truskawek, do ubijania (chodz do tego jest whipping cream, na
pozor cienka).

ja smietany takiej nie uzywam, ale to to

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-13 19:18:59

Od: "Horrendum" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z braku innych mozliwosci uzyj 18/36. Double jest tlusciejsza, ale tu jej
nie ma.

V.

Użytkownik lula <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9nnqie$6f1$...@n...tpi.pl...

> Pomocy!
>
> Jakie są polskie odpowiedniki single cream i double cream? Studiuję
właśnie
> brytyjską książkę kucharską i ogarnęły mnie wątpliwości...

RE: Czy macie slabosc do...
i jeszcze jedno ....
pokarm .....
RE: Czy macie slabosc do...