... i już po ekstrakcji ósemki

1. Data: 2002-09-02 15:21:42

Temat: ... i już po ekstrakcji ósemki
Od: "Agata Bau-Wittmann" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...i nie tylko, siódemka też poszła z dymem. Było kiepawo :( Zdziwiło mnie
to, bo ból odczuwałam "zaledwie" od czterach tygodni, dziwne, że jedna
krzywo (rosła niemal poziomo!) ósemka może narobić takiego spustoszenia.

No nic, dwa zębiska poooooooooszły, jest kilka szwów; na razie gęba jeszcze
pozabiegowo zdrętwiała. Czuję tylko lekkie pulsowanie, zapowiedź bólu. Niech
to szlag!

Jutro rano do roboty trza mi iść. Na noc zaopatrzyłam się już w całą
szufladę lodu (i na wszelki zaś - w gin). Jakie prochy są najskuteczniejsze
w zwalczaniu poekstrakcyjnego bólu? Do tej pory wystarczał ibuprofen, ale
obawiam się, że teraz to nie ten kaliber.
W starych zbiorach aptecznych znalazłam Cefalgin i Tramal. Może coś z tego?

ABW
(Agata Bardzo Wyzębiona)

2. Data: 2002-09-02 17:08:51

Temat: Re: ... i już po ekstrakcji ósemki
Od: "Bunia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obawiam się, że teraz to nie ten kaliber.
> W starych zbiorach aptecznych znalazłam Cefalgin i Tramal. Może coś z

Ja jadlam Voltaren 100, byl dosc fajny bo jest to lek o przedluzonym czasie
uwalniania(1 tabletka na dobe).Niestety tylko na recepte.
Jednak najlepiej jest isc spac z lodem przy poliku, poki dziala znieczulenie
i jeszcze da sie zasnac.
Alkoholu to nie radze pic, moze sie zle skonczyc.
A ktore osemki ci robili, gora czy dol?
Pozdrawiam i trzymaj sie,
Bunia

3. Data: 2002-09-02 21:45:59

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
Mnie pomogla pyralgina - dziala przeciwzapalnie wiec mialam dwa w jednym.
Zimne oklady obowiazkowe, a dostalas jakis antybiotyk?
Ja przez tydzien bralam antybiotyk i dstalam zwolnienie lekarskie - nie
bylam w stanie jesc i mowic przez kilka dni :(

Mam nadzieje, ze ty lagodniej przezyjesz ten zabieg :)

Valentine
Poznan, Debiec

Problemy z twarzą...
Aredia