i krzyzem leze i kajam sie publicznie.

111. Data: 2006-02-27 11:16:12

Temat: Re: i krzyzem leze i kajam sie publicznie.
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 21 lutego 2006 08:38 użytkownik
hiver, sącząc kawkę, wyklepał:

> Ja należę do odważnych. A co, do takich świat należy! A pracuję w takim
> miejscu, gdzie nutka ekstrawagancji na pewno nikomu nie przeszkadza, a
> wręcz przeciwnie.
No tak, ja też pracowałam w miejscu, gdzie można było przyjść w glinkowej
maseczce na twarzy i nikt nie zwróciłby uwagi :) Czasy się zmieniły i teraz
muszę bardzo uważać. Zero ekstrawagancji, żegnajcie czerwone cienie, nie ma
mowy o dziwnej fryzurze. A w człowieku podskórnie zaczęła odzywać się nagle
zapomniana szesnastka :) Znaczy się latka lecą :)

> Choć szef, jak mnie zobaczył, to zapytał, czy tak miało
> być. Bo nie widział rok temu moich 3cm...

Eeee, 3 cm to i ja nosiłam. Żaden wyczyn :)) Chciałam krócej, ale mąż nie
pozwolił. Zbuntował się i powiedział, że do domu nie wpuści :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

112. Data: 2006-02-27 20:10:24

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> Eeee, 3 cm to i ja nosiłam. Żaden wyczyn :)) Chciałam krócej, ale mąż nie
> pozwolił. Zbuntował się i powiedział, że do domu nie wpuści :)

eh, ja za swej młodości miałam nawet 3 mm :)

Justyna

http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

113. Data: 2006-02-28 09:38:09

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 27 lutego 2006 21:10
użytkownik Justyna Iwańska, sącząc kawkę, wyklepał:

> eh, ja za swej młodości miałam nawet 3 mm :)

Ja marzyłam o kró-ciu-teń-kich włoskach, ale niestety żeby takie nosić,
trzeba mieć ładny kształt łepetyny, a ja mam taki, że w we włosach poniżej
pewnej długości wyglądam niekorzystnie. Ty pewnie masz ładny,
proporcjonalny owal twarzy. Dla mnie 3 cm były akurat :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

114. Data: 2006-02-28 21:32:54

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> [...]
> pewnej długości wyglądam niekorzystnie. Ty pewnie masz ładny,
> proporcjonalny owal twarzy. Dla mnie 3 cm były akurat :)

Ale mi podmaślasz, aż miło :) Ale łepetyny wcale nie mam idealnej, było
to widać dopiero przy tak krótkiej fryzurce, ale co tam raz się żyje.

Teraz mam za to 3 cm i wreszcie blond :D

115. Data: 2006-02-28 22:01:33

Od: "hiver" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Iwańska" <j...@g...com> napisał w wiadomości

> Ale mi podmaślasz, aż miło :) Ale łepetyny wcale nie mam idealnej, było to
> widać dopiero przy tak krótkiej fryzurce, ale co tam raz się żyje.

Zaraz, że podmaśla, trzeba mieć głowę do takiej fryzury ;-) Ja mam czaszkę
trójkątną, dół wąski, a góra szeroka i wyglądałabym jak taki podręcznikowy
ufol przy 3mm, więc coś w tym, co Krusz napisała, jest.

A blond to mi się marzył, bo typowa ciemna brunetka jestem, ale nie
odważyłam się, bo coś czuję, że wyjątkowo mi nie będzie pasował ;-)

hiver, czarnowłosa

116. Data: 2006-02-28 22:22:07

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

hiver napisał(a):

> A blond to mi się marzył, bo typowa ciemna brunetka jestem, ale nie
> odważyłam się, bo coś czuję, że wyjątkowo mi nie będzie pasował ;-)

A te 3 mm wtedy to też właśnie blond były :)

Ja na blondy zbieram sie tylko przy krótkich włosach, bo strasznie
ciężko mi się rozjaśniają, stąd moja radość.

Z natury jestem raczej ciemną szatynką, ale czy mi jasne włosy pasują?
Ponoć tak, ale zdania są podzielone. Jak ze wszystkim zresztą.

117. Data: 2006-02-28 22:41:10

Od: "hiver" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z natury jestem raczej ciemną szatynką, ale czy mi jasne włosy pasują?
> Ponoć tak, ale zdania są podzielone. Jak ze wszystkim zresztą.

Jak miałam marchewkowe, to jedni było zachwyceni i uważali, że wyglądam
świetnie i jeszcze do blondu przekonywali, a inni uważali, że czarne i tylko
czarne.
Jak sobie teraz obcięłam, to jest tak samo... zachwyt i pukanie w głowę z
pytaniem, czy to tak miało wyglądać...
Krótkie teraz mam, więc jak coś nie wyjdzie, to szybko odrośnie i jakby co,
to przefarbuję ;-)

hiver

118. Data: 2006-03-01 09:08:42

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

hiver wrote:
(...)
> A blond to mi się marzył, bo typowa ciemna brunetka jestem, ale nie
> odważyłam się, bo coś czuję, że wyjątkowo mi nie będzie pasował ;-)

Poprzymierzaj różne peruki.

Krycha (blond 3cm)
Najpiękniejszą muzyką przed snem

119. Data: 2006-03-01 16:02:50

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 28 lutego 2006 23:01 użytkownik
> [...]

> trójkątną, dół wąski, a góra szeroka i wyglądałabym jak taki podręcznikowy
> ufol przy 3mm, więc coś w tym, co Krusz napisała, jest.

Rozumiesz mnie doskonale! Ja właśnie też mam trójkąt, góra szeroka, dół
wąski :)

> A blond to mi się marzył, bo typowa ciemna brunetka jestem, ale nie
> odważyłam się, bo coś czuję, że wyjątkowo mi nie będzie pasował ;-)

Siostro! Klonie mój! :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

120. Data: 2006-03-01 19:38:39

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

hiver napisał(a):

> Krótkie teraz mam, więc jak coś nie wyjdzie, to szybko odrośnie i jakby co,
> to przefarbuję ;-)

Dokładnie, jak są krótkie to nie ma co się szczypać, można eksperymentować.
Ale coś mi się wydaje,z e przy tym blondzie i tej fryzjerce zostanę na
dłużej.

Justyna

http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

Nowy konkurs w lara.pl
Łupież pstry
sukienki z Grammy
kolor po farbowaniu - co mi z tego moze wyjsc?
Zapracuj na internet