identyfikacja rzeczywistosci

1. Data: 2002-09-06 06:58:39

Temat: Re: identyfikacja rzeczywistosci
Od: "Silvio Manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "To poprostu trzeba zrobić, zamiast o tym pisać"
> "Długo by o tym pisać"

Powodzenia w trzeźwieniu

1. Data: 2002-09-06 19:13:40

Od: "Marika" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Silvio Manuel" <s...@p...onet.pl> napisał w

> ...Percepcja to zdolność do odbierania świata przy pomocy dostępnych
środków
> (np. zmysłów) oraz uświadomienie sobie tego faktu...
---
Zastanawiam się też nad tym: 'uświadomienie sobie tego faktu'.

> ...Proces wyciszania siebie samego jest dobrym ćwiczeniem na
koncentrację...

Prawda, ale jest trudno czasam się wyciszyć...Jak daleko 'posunąłeś się'...
przećwiczyłeś...

Koncentracja jest przeciwieństwem takiego stanu rzeczy.
> Nasz umysł zaczyna dla nas pracować kiedy my tego chcemy, mamy większe
> poczucie TU I TERAZ oraz mocniej czujemy samo życie i samą śmierć.
Zaczynamy
> bardziej być sobą.

Kontrola (pełna?) umysłu!

> 2) Przerwanie wewnętrznego dialogu to stan pełnej świadomości i gotowości
> działania z jednoczesnym całkowitym brakiem myśli. W naszej głowie powinna
> być całkowita cisza. ......... Przerwanie wewnętrznego dialogu to chwilowe
> zatrzymanie interpretacji.
---
To takie miłe...a z kimś bardziej...
(lękam się, czy mnie dobrze zrozumiesz!)

To po prostu trzeba zrobić, zamiast o tym pisać.
---
Napisz proszę... też o swoich próbach, czy też do czego doszedłeś...

> :-) Po drugie egoizm człowieka zniewala. Człowiek staje się ofiarą swoich
> własnych słabości, przyzwyczajeń i obsesji. Kiedy coś zaczyna szwankować
> zamiast odrzucić taki inwentarz, po prostu go powiększamy. Długo by o tym
> pisać.
---
Trzeba odrzucać, ale w praktyce są z tym trudności...bo jednak
jakby są skłonności do zatrzymywania (powiększania)
tego negatywnego inwentarza!
Możesz długo pisać! Z ochotą poczytam.

> pozdrawiam
> Silvio Manuel
---
Nie chce przynudzać, ale próbuję dojść tego 'co autor ma na myśli'
Pozdrawiam
Marika

1. Data: 2002-09-06 19:59:08

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa" news:al4unc$hm6$1@news.onet.pl...

> A jak się wartościuje?
>
> 99% 'tych problemów'
> to 'logizowanie'
>
> Dlaczego Pyzol nie dała się rozebrać?
> Bo zawisła na czuciu.

albo juz jest naga

> To niby takkie oczywiste..."
>
> Ty jako 'artystka'
> jesteś tylko/aż pokazywaczem fragmentów 'układanki'
> to wielka misja dziejowa.
> Zauważanie i pokazywanie. Naprawdę.
>
> Ale czy możesz pokazać wyjście ostateczne?
> Mam nadzieję, że nie :-)))
>
> Po czym poznać wartość sztuki, lub Sztuki?

ogniwo
zapalnik
wstrząs
wybuch
kamikadze

jarmułka na kaloryferze
kieszeń na wylot
przerznięta
każdą nadgryzioną monetą

każdą prześnioną minetą

spać się więc kładzie
brudny bruno
gdzieś na świcie

pod uwolnionym miękkim
stearynowym glutem
pac

pac

ogniwo
zapalnik
wstrząs
wybuch
kami
kadze

Mań

dziurawiec
Survival
rodzeństwo
PILNE!!!Jak sobie radzic z "gorszymi dniami"czyli...