iglaki na balkonie zima

1. Data: 2004-11-24 21:58:35

Temat: iglaki na balkonie zima
Od: "viktig" <v...@w...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
jestem po raz pierwszy na tej grupie
prosze o cenna podpowiedz

pierwszy raz posadzilam iglaki na balkonie miniaturki, teraz w ramach zimy i
mrozow
nie wiem co z nimi robic = podlewac czy wogole nie?
okryc czyms? czy moze lepiej do domu przestawic? do piwnicy? a jesli na
balkonie to co z nimi zrobic zeby raczej przezyly?

dziekuje za sugestie i konkretne rady
pozdrawiam

gosiak

2. Data: 2004-11-25 00:10:24

Temat: Re: iglaki na balkonie zima
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem co z nimi robic = podlewac czy wogole nie?

Tak, gdy nie ma mrozu

> okryc czyms? czy moze lepiej do domu przestawic? do piwnicy? a jesli na
> balkonie to co z nimi zrobic zeby raczej przezyly?

Nie piwnica - chyba, ze widna.
Najlepiej donice okryc styropianem albo folia pecherzykowa i obwiazac
sznurkiem

Elfir

3. Data: 2004-11-25 09:31:17

Od: "szanna1" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "viktig" <v...@w...niespamuj.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> okryc czyms? czy moze lepiej do domu przestawic? do piwnicy? a jesli na
> balkonie to co z nimi zrobic zeby raczej przezyly?

W zeszłym roku stała na balkonie opatulona, ale zaczęła brązowieć z zimna, a
że zaczynały się święta, więc zabrałam do domu. Odżyła. Zrobiła się zielona
i do wiosny była w domu. Nie zrobiła się wybujała.
Ania

4. Data: 2004-11-29 03:47:21

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał

> Najlepiej donice okryc styropianem albo folia pecherzykowa i obwiazac
sznurkiem

Takie "ocieplenie" chroni przed wiatrem, ale nie przed mrozem. Żadna
izolacja nie grzeje, a tylko spowalnia utratę ciepła. Moja konika (conica)
na balkonie tak właśnie zabezpieczona przetrwała zimę wprawdzie ale mocno
jej zaszkodziło i zbrązowiała.
Sąsiad ma nie ogrzewany budynek gospodarczy i w tym roku postawię ją tam
przy oknie na przezimowanie. Może przetrzyma.

pozdrawiam
JAck

5. Data: 2004-11-29 14:38:20

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Nov 2004 04:47:21 +0100, Jacek napisał(a):

> [...]
> Sąsiad ma nie ogrzewany budynek gospodarczy i w tym roku postawię ją tam
> przy oknie na przezimowanie. Może przetrzyma.

Moja znajoma z pracy tak przechowuje iglaki (między innymi świerki conica)
w donicach - ustawia je pod budynkiem gospodaryczym. Ale miejsce jest
wyjątkowo zaciszne z jednej strony panelowy płot z drugiej dom.
Robi to już od kilu lat z bardzo dobrym skutkiem.

Pozdrawiam
Marta

6. Data: 2004-12-01 00:55:13

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Takie "ocieplenie" chroni przed wiatrem, ale nie przed mrozem. Żadna
> izolacja nie grzeje, a tylko spowalnia utratę ciepła. Moja konika (conica)

Wiesz, jak chcesz miec grzejaca izolacje to chyba musialbys owinac donice
kablem grzejnym! :)

Elfir

7. Data: 2004-12-01 07:20:49

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(conica)

Wiesz, jak chcesz miec grzejaca izolacje to chyba musialbys owinac donice

:))))
zrodlem ciepla moze byc rowniez cieplo powstale w procesach chemicznych
wykorzystywane w cieplych inspektach
:)))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

8. Data: 2004-12-01 15:16:34

Temat: Re: iglaki na balkonie zima OT
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Dec 2004 01:55:13 +0100, Elfir napisał(a):

Mała prośba - Elfir jeśli mozesz zaznaczaj kogo cytujesz.

Pozdrawiam
Marta

9. Data: 2004-12-06 19:01:34

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Mała prośba - Elfir jeśli mozesz zaznaczaj kogo cytujesz.

Nie ma problemu, jesli ci to przeszkadza, ale po prostu nie zwracalam nigdy
uwagi na to komu odpowiadam - zawsze dla mnie wazniejszy byl tekst do
ktorego sie ustosunkowuje. Stad wycinalam caly tekst ktory mnie nie
interesowal.

Elfir

10. Data: 2004-12-12 12:01:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, jak chcesz miec grzejaca izolacje to chyba musialbys owinac donice
> kablem grzejnym! :)
>
> Elfir

Niekoniecznie. Ty się przytul do donicy.

Pozdrawia na całą zimę boletus

Oferta sadzonek róż
rododendrony raz jeszcze:)
Tuja na balkonie i zima
Jaka zarowka do doswietlenia roslin w zimie
Hydroponicznie