ile czasu od wylewki?

1. Data: 2004-08-05 13:24:34

Temat: ile czasu od wylewki?
Od: ":\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiecie moze ile czasu powinna schnac wylewka samopoziomujaca - grubosc
ok. 5 mm - przed polozeniem na niej paneli podlogowych (podklad: folia i
maty) ? Lalismy wczoraj i juz nie moge sie doczekac dalszego etapu :)

Dzieki z gory za jakies wskazowki

M.

1. Data: 2004-08-05 15:38:13

Temat: Re: ile czasu od wylewki?
Od: "T0SIA" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":)" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy wiecie moze ile czasu powinna schnac wylewka samopoziomujaca - grubosc
> ok. 5 mm - przed polozeniem na niej paneli podlogowych (podklad: folia i
> maty) ? Lalismy wczoraj i juz nie moge sie doczekac dalszego etapu :)

zalezy jaka masz...
sa masy wyrownawcze szybkowiazace (ok 4 godz - 6 godz) sa tez takie kiedy
gotowosc do pokrycia uzyskuje sie po 12 godzinach ale tez i po 5 dniach.
Na opakowaniu zbiorczym nie bylo opisu?
najlepiej tam szukac porady ;)

1. Data: 2004-08-06 06:17:28

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ok. 5 mm - przed polozeniem na niej paneli podlogowych (podklad: folia i
> maty) ? Lalismy wczoraj i juz nie moge sie doczekac dalszego etapu :)

Z tego co kiedys czytałam o wylewkach samopoziomujących to schna one w
tempie 24 h na 1 mm grubości co nie oznacza, że po 5 dniach możesz układac
panele. Przeważnie instrukcje podają 4 tygodnie, po tym czasie można
rozpocząć układanie podłogi.

Kasia

1. Data: 2004-08-12 15:47:30

Od: "Mach" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak osiagnie 2-5% wilgotnosci w masie ;)
producent powinien wiedziec

Mach

lodowka Ariston
Sprzedam drzwi dwuskrzydłowe [27923]