ile czasu trwa suszenie jabłek

1. Data: 2012-05-14 11:40:59

Temat: ile czasu trwa suszenie jabłek
Od: zbigniew <z...@u...uk> szukaj wiadomości tego autora

Jak długo suszą się jabłka w elektrycznej suszarce do owoców i grzybów.
Może ktoś podać przybliżony czas suszenia?

ps. Do Ikselki
nie musisz odpowiadać bo mam założony filtr na ciebie :)
Z.

2. Data: 2012-05-14 12:07:21

Temat: Re: ile czasu trwa suszenie jabłek
Od: "jerzy.n" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbigniew" <z...@u...uk> napisał w wiadomości
> [...]
> Może ktoś podać przybliżony czas suszenia?
>
> ps. Do Ikselki
> nie musisz odpowiadać bo mam założony filtr na ciebie :)
Aż wyschną, nie musisz sie popisywać filtrami, nie świadczy to dobrze o
poziomie piszczącego takie głupoty ...

3. Data: 2012-05-14 12:18:21

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 14 maja 2012 13:40:59 UTC+2 użytkownik zbigniew napisał:
> [...]
> Może ktoś podać przybliżony czas suszenia?
>
> ps. Do Ikselki
> nie musisz odpowiadać bo mam założony filtr na ciebie :)

U mnie 2-3 dni (pełne 4 koszyki), ale jesienią a nie teraz.

--
ZZ@private

4. Data: 2012-05-14 12:49:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 May 2012 13:40:59 +0200, zbigniew napisał(a):

> ps. Do Ikselki
> nie musisz odpowiadać bo mam założony filtr na ciebie :)

Nawet nie zamierzam.
:-)

5. Data: 2012-05-14 12:59:40

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-14 14:07, jerzy.n pisze:

> Aż wyschną, nie musisz sie popisywać filtrami, nie świadczy to dobrze o
> poziomie piszczącego takie głupoty ...

Za to Twoja odpowiedz jest na takim poziomie, że klękajcie narody.
No ale podobno nie masz za dużo w główce.

6. Data: 2012-05-14 13:21:09

Od: zbigniew <z...@u...uk> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-14 14:07, jerzy.n pisze:

> Użytkownik "zbigniew" <z...@u...uk> napisał w wiadomości

> Aż wyschną, nie musisz sie popisywać filtrami, nie świadczy to dobrze o
> poziomie piszczącego takie głupoty ...
żebyś się chłopie więcej nie męczył na ciebie też założyłem :)

7. Data: 2012-05-14 13:28:18

Od: aga <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:joqr0e$ri$1@inews.gazeta.pl...> Jak długo suszą się jabłka w
elektrycznej suszarce do owoców i grzybów.

> Aż wyschną, nie musisz sie popisywać filtrami, nie świadczy to  dobrze o
> poziomie  piszczącego takie głupoty ...

wiem Jerzy że to było trudne pytanie ale postaraj się troszkę i czytaj
literka po literce, Zbyszkowi chodziło o czas to takie cos co
upływa :)
Aga

8. Data: 2012-05-14 13:30:04

Od: "picard" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbigniew" <z...@u...uk> napisał w wiadomości grup
> Jak długo suszą się jabłka w elektrycznej suszarce do owoców i grzybów.
> Może ktoś podać przybliżony czas suszenia?

Suszarka Biowina (125 W) około 24-30 godzin.

picard

9. Data: 2012-05-14 13:31:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 May 2012 15:21:09 +0200, zbigniew napisał(a):

> żebyś się chłopie więcej nie męczył na ciebie też założyłem :)

Klękajcie narody :-D

10. Data: 2012-05-14 14:33:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 May 2012 15:30:04 +0200, picard napisał(a):

> Suszarka Biowina (125 W) około 24-30 godzin.

I pół kg suszu masz - po tych 30 godzinach. A prądu zeżre że ho ho.
Jabłka suszy się na blasze/ruszcie na słońcu albo w piekarniku.

Kostka rosołowa, vegeta, margaryna itp.
Re: Kuriera z Siódemki
Dla wysokich i grubasów ...
AD: ~~** DownLoad floral & Ornament designs Designs for F.REE !! **~~
W kwestiach organizacyjnych...