ile kosztuje kompost w sklepach ogrodniczych?

1. Data: 2006-05-27 12:47:41

Temat: ile kosztuje kompost w sklepach ogrodniczych?
Od: <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

ile kosztuje kompost w sklepach ogrodniczych?

2. Data: 2006-05-28 11:09:55

Temat: Re: ile kosztuje kompost w sklepach ogrodniczych?
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@v...pl> napisał w wiadomości
> ile kosztuje kompost w sklepach ogrodniczych?

Nie spotkałem w sklepach.
Może dlatego, że jest bezcenny.
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

3. Data: 2006-05-28 20:50:46

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba wrote:
> Użytkownik <t...@v...pl> napisał w wiadomości
>>
> Nie spotkałem w sklepach.
> Może dlatego, że jest bezcenny.

Ja raz widziałem mały woreczek, około 5 litrów za 4 zł.
Jakie to pieniądze leżą na kompostowniku ;-)

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net
www.sklep.oczkowodne.net

4. Data: 2006-05-29 07:37:30

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@v...pl> napisał

> ile kosztuje kompost w sklepach ogrodniczych?

W Krakowie w centrum ogrodniczym na Wielickiej duży worek kompostu
firmy Ekokonsorcjum Efekt (krakowska firma) ok.12 zł.

Pozdrawiam
Ewa

Poszukiwany powojnik "Kardynał Wyszyński"
Wasze opinie na temat niemarkowych kos spalinowych
kilka roślin do identyfikacji
Lawenda - długo wschodzi ?
Piwonia bardzo ciemne bordo - szukam !