ile kosztuje podgrzanie wody w basenie

31. Data: 2010-08-19 23:45:05

Temat: Re: ile kosztuje podgrzanie wody w basenie
Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Aug 2010 01:21:32 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> się to opłacić. W małych i do tego oszczędnych rodzinach się to nie opłaca.
> Kiedyś uczono, że podczas mycia zębów wodę się zakręca. Obecnie ta wiedza
> zanika i stąd niepotrzebnie u niektórych rośnie zużycie CW.

Zakręca się, ale jeśli masz cyrkulację to i tak są spore straty. Liczyłeś
też dla tego przypadku? Nie są to ogromne sumy, ale ziarnko do ziarnka...

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

32. Data: 2010-08-22 07:39:53

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:
> Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał

> Że się tak spytam - czy ty tę goršcš wodę do rowu spuszczałe??
> Nie wierzę, że w lecie za ogrzanie wody można płacić 600 zł miesięcznie w
> normalnej rodzinie. 100-150 zł to jest max.

Też sie zdziwiłem.

33. Data: 2010-08-23 06:22:08

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

> Zakręca się, ale jeśli masz cyrkulację to i tak są spore straty. Liczyłeś
> też dla tego przypadku? Nie są to ogromne sumy, ale ziarnko do ziarnka...

Straty na cyrkulacji w funkcji czasu są identyczne dla wody puszczonej i
zakręconej.
To znaczy, że to nie ma związku. Aha i nie mam cyrkulacji.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

34. Data: 2010-08-23 06:23:47

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

żytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> Też sie zdziwiłem.

Użytkownicy solarów w celu poprawy opłacalności ekonomicznej swojej
"inwestycji" starają się zużytkować nadmiar wyprodukowanej ciepłej wody np
na ogrzanie basenów, albo kąpiele w wodzie bieżącej. W ten sposób mają niski
koszt jednego litra CW.

35. Data: 2010-08-23 06:33:52

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
> [...]
> "inwestycji" starają się zużytkować nadmiar wyprodukowanej ciepłej wody np
> na ogrzanie basenów, albo kąpiele w wodzie bieżącej. W ten sposób mają

Krótkie nogi. Do tego są potrzebne pompy ciepła oraz akumulator ciepła
gruntowy.

Blat kuchenny olejowanie po montażu?
Drzwi przesuwne - szklane
Czy myjecie kabine prysznicowa?